-10 % visoje svetainėje su kodu WEB10 nuo 500 €
-10 % visoje svetainėje su kodu WEB10 nuo 500 €
Mano krepšelis
Close Icon

image
Delete Icon
SKU :

Patvirtinus pirkinius, jums bus nurašyta užsakymo suma.

Rezervacijoje


Bendra suma prieš nuolaidą

Code

-  €

Nuolaida

-  €

Mokėtina suma (įskaitant PVM)


Pateikite užsakymą Tęsti apsipirkimą

arba

PARDAVIMO SĄLYGOS
CASANOOV


 Atsisiųskite PDF

Šias bendrąsias pardavimo sąlygas (toliau – "Sąlygos") siūlo HOORTRADE, supaprastinta akcinė bendrovė, kurios kapitalas yra 7 500 eurų, registruota Liono prekybos ir įmonių registre numeriu 878 143 601 ir kurios registruota buveinė yra adresu 83/85 boulevard du parc de l'Artillerie in LYON (69007) (toliau – HOORTRADE).

Per savo svetainę, kurią galima rasti URL www.casanoov.fr/ - www.casanoov.be/ - www.casanoov.it/ - www.casanoov.es/ - www.casanoov.de/ - www.casanoov.nl/ - www.casanoov.pl/ - www.casanoov.lu/ - www.casanoov.pt/ - www.casanoov.at/ - www.casanoov.ie/ - www.casanoov.dk/ - www.casanoov.fi/ - www.casanoov.se/ - www.casanoov.co.uk/ - www.casanoov.cz/ - www.casanoov.gr/ - www.casanoov.hr/ - www.casanoov.hu/ - www.casanoov.lt/ - www.casanoov.lv/ - www.casanoov.ro/ - www.casanoov.si/ - www.casanoov.sk/, HOORTRADE siūlo parduoti vidaus ir lauko įrengimui skirtus produktus (toliau – "Produktai") bet kuriam pirkėjui, fiziniam asmeniui, veikiančiam tikslais, nepatenkančiais į jo profesinės veiklos sritį, ir nuolat gyvena Prancūzijos teritorijoje arba Europos Sąjungos valstybėje narėje (toliau – Klientas).

Kiekvienas Klientas pripažįsta, kad prieš sudarydamas bet kokią sutartį su HOORTRADE jis įskaitomai ir suprantamai žinojo apie šias Sąlygas, taip pat visą informaciją, reikalingą šioms Sąlygoms vykdyti, kaip numatyta Vartotojų kodekso L.111-1-L.111-8 ir L.221-5 straipsniuose.

1. BTS

1.1 Šios Sąlygos be apribojimų ar išlygų taikomos bet kokiam Produktų užsakymui, kurį Klientas pateikia Svetainėje.

1.2 Šių Sąlygų tikslas yra apibrėžti Produktų užsakymo Svetainėje sąlygas, taip pat atitinkamas kiekvienos šalies teises ir pareigas, susijusias su Produktų tiekimu.

1.3 Jei šalys raštu nesusitarė kitaip, šios Sąlygos yra viršesnės už bet kokias priešingas sąlygas, kylančias iš anksčiau parengtų ir Svetainėje paskelbtų bendrųjų sąlygų. Jie taikomi neatsižvelgiant į jokius kitus susitarimus.

1.4 Šios Sąlygos yra laikomos neatskiriama ir esmine sutarties, sudarytos tarp HOORTRADE ir kiekvieno jos Kliento, dalimi. Jie yra prieinami bet kuriuo metu Svetainėje.

1.5 Apie šias Sąlygas sistemingai pranešama Klientui, kai jis patvirtina savo užsakymą, o tai reiškia, kad klientas sutinka su visišku ir besąlygišku šių Sąlygų priėmimu. Šis priėmimas reiškia, kad pažymimas atitinkamas šiam tikslui skirtas langelis. Šio langelio žymėjimas laikomas turinčiu tokią pačią reikšmę kaip ir kliento ranka rašytas parašas.

1.6 HOORTRADE pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti ir (arba) pritaikyti šias BTS. Tokiu atveju Klientui teisėtai taikoma tik užsakymo Svetainėje dieną galiojanti versija.

1.7 Tai, kad HOORTRADE tam tikru metu nesinaudoja nė viena iš šių BTS nuostatų, negali būti aiškinama kaip atsisakymas teisės jomis remtis vėliau.

1.8 HOORTRADE kviečia kiekvieną Klientą atidžiai perskaityti šias Sąlygas, jas atsispausdinti ir (arba) išsaugoti bet kurioje patvarioje laikmenoje prieš pateikiant Produktų užsakymą Svetainėje.

2. ASMENINĖS KLIENTO PASKYROS SUKŪRIMAS / TURĖJIMAS

2.1 Asmeninės kliento paskyros sukūrimas ir (arba) turėjimas yra būtina ir privaloma sąlyga norint patvirtinti Produktų užsakymą Svetainėje.

2.2 Klientas gali susikurti savo asmeninę paskyrą:

Nuo pirmo apsilankymo Svetainėje ar bet kuriuo kitu metu vėlesnio apsilankymo Svetainėje metu, iš šiam tikslui skirto skirtuko, pasiekiamo visuose Svetainės puslapiuose.

Pateikdami užsakymą Svetainėje, pasirinkę produktus, kuriuos jie nori užsisakyti, ir patvirtinę savo "Pirkinių krepšelį".

2.3 Norėdamas sukurti asmeninę paskyrą, Klientas privalo užpildyti visą reikiamą informaciją apie save, nurodant, kad bet koks neužbaigtas paskyros sukūrimas negali būti patvirtintas. Kliento pasirinktas prisijungimo vardas negali būti pakeistas. Klaidos atveju Klientas turi iš naujo sukurti paskyrą, nurodydamas, kad negalima perkelti duomenų iš vienos paskyros į kitą.

2.4 Hoortrade jokiomis aplinkybėmis negali būti laikoma atsakinga už Kliento klaidą savo el. laiške, dėl kurios iš HOORTRADE nebuvo gauti pranešimai, susiję su jo užsakymo sekimu.

3. UŽSAKYMO PATEIKIMAS SVETAINĖJE

3.1 Visi Produktų užsakymai atliekami internetu per Svetainę. HOORTRADE stengiasi pateikti kuo tikslesnius Produktų vaizdus ir aprašymus. Tačiau, kadangi šie vaizdiniai ir iliustraciniai tekstai nėra sutartiniai, Klientas negali prisiimti HOORTRADE atsakomybės šiuo atžvilgiu. Gali būti nedidelių spalvos, dydžio ar tekstūros skirtumų tarp pristatyto Produkto ir jo atstovavimo svetainėje ir jie nėra pagrindas skųstis, grąžinti pinigus ar kompensuoti, jei tokie skirtumai neturi įtakos įprastam Produkto naudojimui.

3.2 Klientas įsipareigoja, prieš pateikdamas bet kokį užsakymą, atidžiai perskaityti svetainėje prieinamas atitinkamo produkto surinkimo instrukcijas. Šis pranešimas yra vienintelis patikimas dokumentas, susijęs su Produktų matmenimis ir techninėmis specifikacijomis.

3.3 HOORTRADE nepriima jokių užsakymų pagal užsakymą pagamintiems produktams, kurie nėra pateikti Svetainėje.

3.4 Jei HOORTRADE tai aiškiai siūlo Svetainėje, Klientas gali:

Iš anksto užsisakykite Produktą, kurio nėra sandėlyje ir kuris yra papildomas.

Užsisakykite sandėlyje esantį produktą. Šiais dviem atvejais Klientas privalo sumokėti visą užsakymo sumą Svetainėje užsakymo ar išankstinio užsakymo metu.

Šiais dviem atvejais Klientas privalo sumokėti visą užsakymo sumą Svetainėje užsakymo ar išankstinio užsakymo metu.

3.5 Klientas tiesiogiai Svetainėje pasirenka produktą (-us), kurį (-iuos) nori užsisakyti, ir bet kuriuo metu gali patekti į puslapį "Mano krepšelis", kad galėtų peržiūrėti pasirinktus produktus ir juos patvirtinti, kad galėtų pateikti savo užsakymą.

3.6 Klientas bet kuriuo atveju privalo prisijungti prie savo asmeninės paskyros, jei jis to nepadarė iš anksto, arba, jei to nepadarė, susikurti paskyrą, kad galėtų pateikti užsakymą Svetainėje. Užbaigdami užsakymą, jie turės pateikti papildomos informacijos apie savo telefono numerį, kad būtų lengviau susitarti dėl susitikimų dėl produktų pristatymo, taip pat užsakymo pristatymo ir atsiskaitymo adresą. Šiuo atžvilgiu Klientas negali prašyti pristatyti Produktų, užsakytų kitoje šalyje nei ta, kurioje jis sukūrė savo asmeninę paskyrą. Tam tikriems miestams ar savivaldybėms pristatymas netaikomas (žr. šių BTS 2 priedėlį). Bet kokiu atveju visi užsakymai turi būti tinkamai įvykdyti ir juose turi būti pateikta ši informacija, kuri yra griežtai būtina užsakymui. Klientas yra atsakingas už pateiktų duomenų teisingumą, teisingumą ir tinkamumą. Taigi HOORTRADE negali būti laikoma atsakinga už pristatymo vėlavimą dėl netikslaus ar neišsamaus pristatymo adreso.

3.7 Klientas gali atlikti pakeitimus, pataisymus, papildymus ar net atšaukti savo užsakymą, kol jis bus patvirtintas užsakymo suvestinės puslapyje, prieš apmokėjimą.

3.8 Prieš patvirtindamas užsakymą, Klientas privalo perskaityti šias Sąlygas ir priimti jas visas be jokių išlygų.

3.9 Patvirtinęs užsakymą ir pristatymo informaciją, Klientas turi pasirinkti mokėjimo už užsakymą būdą šiam tikslui skirtoje vietoje, pridėti bet kokį turimą nuolaidos kodą ir patvirtinti mokėjimą.

3.10 Sutartis galutinai sudaroma tarp HOORTRADE ir Kliento, kai Klientas gauna užsakymo patvirtinimą. Šiame užsakymo patvirtinime yra šios Sąlygos PDF formatu. Klientas negali visiškai ar iš dalies atšaukti galutinio užsakymo, išskyrus atvejus, kai pasinaudojama 7 straipsnyje numatyta atsisakymo teise. Todėl, jei užsakyme įvyksta klaida ar dublikatas, Klientas turi susisiekti su HOORTRADE, kuri gali leisti atšaukti užsakymą prieš pristatymą. Tokiu atveju Klientas sumokės 7 dalyje nurodytą išėmimo mokestį.

3.11 Bet koks prašymas, susijęs su užsakymu, turi būti išsiųstas HOORTRADE per kontaktinę formą, skirtą šiam tikslui Svetainėje, prieinamą per kliento asmeninę paskyrą.

4. KAINOS IR MOKĖJIMO SĄLYGOS

PRODUKTO KAINOS

4.1 Prieiga prie Svetainės ir Produktų pristatymas yra nemokamas. Pastarasis mokės tik už vieno ar kelių Produktų užsakymą.

4.2 Taikomos kainos yra tos, kurios galioja Kliento užsakymo Svetainėje dieną.

4.3 Produktų kainos ir visos papildomos išlaidos, susijusios su užsakymu, yra aiškiai ir suprantamai nurodytos užsakymo santraukoje. Prieš pateikdamas užsakymą, Klientas privalo patvirtinti šią santrauką.

4.4 Patvirtindamas savo užsakymą, Klientas pripažįsta ir priima pirkimo metu nurodytą Prekės kainą kaip tvirtą ir galutinę. Bet koks vėlesnis kainų pokytis Svetainėje, aukštyn ar žemyn, neturės įtakos užsakymams, kurie jau buvo patvirtinti. Prašymas grąžinti pinigus nebus priimtas, jei svetainėje bus nustatyta nauja kaina, mažesnė ar didesnė. Klientas privalo sumokėti užsakymo metu patvirtintą kainą.

MOKĖJIMO SĄLYGOS

4.5 Kainos bus nustatomos pagal užsakymo metu galiojančius tarifus. Klientui bus sistemingai siunčiama sąskaita faktūra, kurioje apibendrinami visi Kliento užsakyti produktai ir jų atitinkamos išlaidos.

4.6 Klientas sumokės savo užsakymo kainą tiesiogiai Svetainėje pagal būdą ir mokėjimo būdą, pasirinktą pateikiant užsakymą, pagal šiam tikslui numatytą tvarką. Priklausomai nuo Kliento gyvenamosios šalies, HOORTRADE klientui siūlo skirtingus mokėjimo būdus:

Sumokėjus už užsakymą ar išankstinį užsakymą naudojant CB/Mastercard/Visa/PayPal/SOFORT / GIROPAY / BANCONTACT / IDEAL / PRZELEWY24 / EPS / FINTECTURE, Klientas nurašomas pateikiant užsakymą ar išankstinį užsakymą.

Jei už užsakymą ar išankstinį užsakymą sumokama 3 arba 4 dalimis kreditine kortele, paslauga, kurią teikia ALMA (Alma SAS), įsikūrusi 176 Avenue Charles de Gaulle 92200 Neuilly-sur-Seine ir įregistruota Nanterre prekybos ir įmonių registre numeriu 839 100 575, klientas nedelsiant nurašomas nuo pirmojo mėnesinio mokėjimo, kai pateikiamas užsakymas arba išankstinis užsakymas. Priklausomai nuo pasirinkto sprendimo, mėnesiniai mokėjimai bus nurašomi kiekvieną mėnesį, pardavimo sutarties pasirašymo sukakties dieną, iki visos grąžinamosios išmokos, nustatytos užsakymo patvirtinimo metu. HOORTRADE neveikia kaip paskolos davėja, kaip tai suprantama pagal Vartotojų kodekso L.311-1 straipsnį. Bet koks Almos atsisakymas suteikti kreditą užsakymui gali baigtis užsakymo atšaukimu. Bet koks Kliento ir HOORTRADE saistančių Sąlygų nutraukimas lems Sąlygų arba kredito sutarties tarp "Alma" ir Kliento nutraukimą. Atsiskaityti trimis / keturiomis dalimis galima per mūsų partnerę Almą. Mokėjimų saugumą užtikrina ALMA ir jos paslaugų teikėjai. Visi mokėjimai yra apsaugoti "3D Secure". Pirkimo suma: "Alma" mokesčiai gali būti mokami tik už pirkinius nuo 50 iki 4000 €: mokėdamas keliomis dalimis su "Alma", Klientas moka teisinius valdymo mokesčius, kurie nurodomi pateikiant užsakymą. Alma yra telekomunikacijų mokėjimų vadybininkė ir išduoda elektroninę pažymą, kuri bus naudojama kaip sandorio sumos ir datos įrodymas pagal Civilinio kodekso 1316 ir paskesnių straipsnių nuostatas.

Suma iš dalies sumokama pagal paskolą, kurią suteikė Alma SAS, mokėjimo įstaiga ir finansų bendrovė, patvirtinta ACPR numeriu 17408 - IPC kodas. Pagal Vartotojų kodekso L.312-50 straipsnį, jeigu sumokama keliomis dalimis, įskaitant užstato sumokėjimą, pirkėjui popieriuje arba kitoje patvariojoje laikmenoje, kuri yra lygiavertė kvitui, pateikiamas kvitas, kuriame pateikiama visa šių nuostatų kopija (Vartotojų kodekso L. 312-52, L. 312-53 ir L. 341-10 straipsniai): L312-52 straipsnis: Paslaugų pirkimo–pardavimo ar teikimo sutartis nutraukiama įstatymų nustatyta tvarka be kompensacijos: 1° jeigu paskolos davėjas per septynias dienas nuo tos dienos, kai paskolos gavėjas priėmė kredito sutartį, neinformavo pardavėjo apie kredito suteikimą; 2° Arba jeigu paskolos gavėjas pasinaudojo teise atsisakyti sutarties per L. 312-19 straipsnyje nustatytą terminą. Tačiau kai paskolos gavėjas aiškiu prašymu prašo nedelsiant pristatyti ar patiekti prekes arba suteikti paslaugas, pasinaudojimas teise atsisakyti kredito sutarties automatiškai nereiškia, kad nutraukiama pirkimo–pardavimo ar paslaugų teikimo sutartis, išskyrus atvejus, kai tai įvyksta per tris dienas nuo tos dienos, kai skolininkas priima kredito sutartį. Sutartis nenutraukiama, jeigu iki šiame straipsnyje nurodytų terminų pabaigos pirkėjas atsiskaito grynaisiais pinigais. L. 312-53 straipsnis: Nutraukus L. 312-52 straipsnyje numatytą pirkimo–pardavimo ar paslaugų teikimo sutartį, pardavėjas ar paslaugų teikėjas, gavęs paprastą prašymą, grąžina bet kokią sumą, kurią pirkėjas būtų sumokėjęs iš anksto. L. 341-10 straipsnis: Tais atvejais, kai nutraukiama L. 312-53 straipsnyje numatyta pirkimo–pardavimo ar paslaugų teikimo sutartis, nuo aštuntos dienos po prašymo grąžinti pirkėjo iš anksto sumokėtą sumą pateikimo dienos nuo šios sumos įstatymo nustatyta tvarka skaičiuojamos palūkanos, kurių norma padidinta perpus.

4.7 Klientas informuojamas, kad bet kokiam mokėjimui HOORTRADE naudoja saugią mokėjimo sistemą, valdomą įgaliotų mokėjimo paslaugų teikėjų CHECKOUT ir PayPal.

4.8 Nesumokėjus nustatyto termino, Kliento užsakymas bus automatiškai sustabdytas arba pripažintas negaliojančiu be išankstinio įspėjimo ir pagal įstatymus, nepažeidžiant jokių kitų veiksmų.

SPECIALŪS PASIŪLYMAI IR REKLAMINIAI KODAI

4.9 Specialūs pasiūlymai ir akcijų kodai (toliau – "Pasiūlymai") yra laikinos privilegijos, siūlomos Klientams, kad jie galėtų pasinaudoti nuolaidomis ar papildomomis privilegijomis pirkdami produktus ar paslaugas. Šie Svetainėje pateikti Pasiūlymai galioja tol, kol jie yra matomi. Pasiūlymų naudojimo sąlygos, galiojimas ir vertė skiriasi. Dėl bet kokių klausimų, susijusių su Pasiūlymų naudojimu, Klientas gali susisiekti su HOORTRADE naudodamas kontaktinę formą, esančią jo svetainėje.

Pasiūlymų naudojimas

4.10 Pasiūlymai galioja tik vieną kartą vienam užsakymui ir taikomi visiems tinkamiems produktams. Tam, kad Pasiūlymas būtų patvirtintas pirkimo metu, Pirkėjas privalo laikytis Pasiūlymo taikymo sąlygų: minimalios kainos, pasirinktos prekės, prekių skaičiaus, galiojimo datos ir kt.

Kaupiamieji pasiūlymai

4.11 Jei nenurodyta kitaip, Pasiūlymai negali būti derinami su kitais Pasiūlymais.

Pinigų išėmimas ir pinigų grąžinimas

4.12 Užsakymo patvirtinimas ir apmokėjimas reiškia, kad Klientas visiškai ir besąlygiškai sutinka su kaina. Klientas jokiomis aplinkybėmis negali reikalauti grąžinti pinigus už savo užsakymą, jei Klientas patvirtina užsakymą neatsižvelgdamas į Pasiūlymą.

4.13 Tuo atveju, jei atsisakoma pirkimo, atlikto su Pasiūlymu, grąžinant pinigus bus atsižvelgiama tik į sumą, kurią faktiškai sumokėjo klientas, pritaikęs Pasiūlymą. Užsakymo metu naudotas Pasiūlymas nebus pakartotinai naudojamas ir bus laikomas pasibaigusiu po naudojimo.

Pasiūlymų keitimas ir atšaukimas

4.14 HOORTRADE pasilieka teisę bet kuriuo metu be išankstinio įspėjimo keisti ar atšaukti bet kurį Pasiūlymą. Pasiūlymo pakeitimai nebus taikomi užsakymams, kurie jau buvo pateikti prieš pakeitimą.

5. PRODUKTO PRISTATYMAS

5.1 Svetainėje užsakyti produktai pristatomi su visomis atitinkamomis naudojimo ir montavimo instrukcijomis. Šie dokumentai taip pat gali būti siunčiami Klientui jo prašymu. Klientas informuojamas, kad užsakant Produktą, pristatytą keliose pakuotėse, atitinkamos instrukcijos įdedamos tik į vieną iš pristatytų pakuočių.

5.2 Klientas informuojamas, kad Produktai pristatomi per šiam tikslui įgaliotą vežėją. Pristatymas nemokamas.

5.3 Jei užsakymo proceso metu arba užsakytų produktų aprašyme svetainėje nenurodyta kitaip (ypač rezervuojant ar iš anksto užsakant produktą), HOORTRADE įsipareigoja išsiųsti minėtus produktus per 3–5 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo, su sąlyga, kad užsakymo metu neatsiranda jokių anomalijų (neteisingas adresas, užsakymo dublikatas, kontaktas per kontaktinę formą ir kt.) Svetainėje paskelbti pristatymo terminai atitinka mūsų įgaliotų vežėjų praktiką, jie gali būti pratęsti, jei pristatymo metu atsiranda neįprastų anomalijų (nėra kliento, neteisingas adresas, išskirtinės sąlygos ir kt.). Bet kuriuo atveju užsakyti Produktai, išskyrus išankstinius užsakymus, bus pristatyti ne vėliau kaip per trisdešimt (30) dienų nuo sutarties su Klientu sudarymo. Išankstiniai užsakymai užtikrina, kad Klientas rezervuoja gabenamų prekių atsargas. Klientas pripažįsta, kad išankstinio užsakymo atveju pristatymo laikas bus pratęstas. Pristatymo laikas nurodomas darbo dienomis ir pateikiamas tik informaciniais tikslais. Bet koks pristatymas per šį trisdešimties (30) dienų laikotarpį, išskyrus išankstinius užsakymus, nėra pagrindas reikšti pretenziją, prašymą grąžinti pinigus ar gauti kompensaciją.

5.4 Pristatymas vyksta Kliento nurodytu adresu. HOORTRADE neturi galimybės pakeisti adreso po užsakymo patvirtinimo. Bet koks Kliento nebuvimas pristatymo susitikimo metu, dėl kurio susitarta su vežėju, įskaitant pristatymo adreso klaidą ir (arba) sunkumus pasiekti Klientą, bus lygiavertis Kliento atsisakymui perimti Produktus. Tokiu atveju HOORTRADE turi teisę išrašyti Klientui sąskaitą faktūrą už visas ar dalį papildomų išlaidų, susijusių su poreikiu iš naujo pristatyti Produktą (-us), apie kurį Klientas bus informuotas iš anksto

5.5 Tuo atveju, jei Klientas negauna užsakyto (-ų) produkto (-ų), nepateisindamas klaidos, priskirtinos HOORTRADE, HOORTRADE pasilieka teisę imti iš Kliento išlaidas už pakartotinį pristatymą ar grąžinimą, apskaičiuotas pagal 7.7 straipsnyje numatytą grąžinimo išlaidų grafiką.

5.6 Pristatymo metu Klientas įsipareigoja nedelsiant patikrinti pristatytų siuntų skaičių ir jų būklę. Klientas gali atsisakyti pakuotės pristatymo metu, jei pastebi su pristatymu susijusius nukrypimus (sugadinta, pažeista ar atidaryta pakuotė, sulaužyti ar pažeisti produktai ir pan.). Jei pristatymo metu trūksta paketo, Klientas privalo tai nurodyti važtaraštyje, nurodydamas trūkstamos pakuotės nuorodą, ir perimti kitas pakuotes. Tada Klientas turi trijų (3) dienų laikotarpį, kad patvirtintų šią žalą vežėjui ir informuotų HOORTRADE registruotu laišku su gavimo patvirtinimu. Priešingu atveju vežėjas negali būti laikomas atsakingu. Jei Kliento užsakytas (-i) produktas (-ai) buvo sugadintas (-i) transportuojant į sutartą pristatymo vietą arba nesant vieno ar daugiau siuntų, Klientas pristatymo metu privalo būtinai suformuluoti bet kokią naudingą, tikslią ir pagrįstą rezervaciją vežėjo jam pateiktame pristatymo pranešime. Šios išlygos turi būti suformuluotos aiškiai ir išsamiai (nurodant trūkstamas ar pažeistas pakuotes ir atitinkamų pristatytų pakuočių skaičių, problemos, su kuria susidurta, ir dėl to atsiradusios žalos aprašymą). Bendrosios formuluotės, tokios kaip "atidarius" arba "patikrinus ar inventorizavus pakuotę", nėra tikslios ir pagrįstos išlygos, kaip tikisi HOORTRADE, ir neturi jokios vertės.

5.7 Klientas yra tinkamai informuotas, kad nei vežėjas, nei HOORTRADE neatsako už tai, kad siuntas gautų Kliento įgaliotas asmuo, kuris priima pristatymą be rezervacijos. Bet kuriuo atveju HOORTRADE turi būti kuo greičiau informuota apie tokią situaciją, kad galėtų susisiekti su atitinkamu vežėju ir nuspręsti, kokių tolesnių veiksmų reikia imtis dėl pateikto užsakymo. Todėl Kliento prašoma dokumentuoti iškilusias problemas (nuotrauką, komentarus ant važtaraščio), kad būtų lengviau grąžinti prekes su vežėju. Nesant pristatymo metu išreikštos jokios išlygos, Klientas patvirtina, kad jis gavo Produktus pagal savo užsakymą ir akivaizdžiai geros būklės, nepažeidžiant Kliento vėlesnio pasinaudojimo taikomomis teisinėmis garantijomis, jei bus įvykdytos reikalaujamos sąlygos.

5.8 Jei Kliento siuntinys grąžinamas HOORTRADE dėl anomalijos ar sugadinimo, HOORTRADE, gavusi grąžintą siuntinį, susisieks su Klientu ir paprašys imtis tolesnių veiksmų dėl jo užsakymo. Jei Klientas per klaidą atsisakė paketo, jis gali prašyti, kad ji būtų grąžinta, iš anksto sumokėjus su nauja siunta susijusias išlaidas. Šios išlaidos taip pat turės būti sumokėtos už užsakymus, kurių siuntimo išlaidos užsakymo metu buvo nemokamos.

5.9 Bet koks pristatymo vėlavimas, susijęs su data ar terminu, nurodytu Klientui užsakymo metu, arba, jei užsakymo metu nėra datos ar termino, ilgesnis nei trisdešimt (30) dienų nuo sutarties sudarymo, gali lemti pardavimo atšaukimą Kliento iniciatyva, Klientui pateikus rašytinį prašymą registruotu laišku su gavimo patvirtinimu, jei užsakęs HOORTRADE atlikti pristatymą, jis nesilaikė. Tada Klientui bus grąžintos visos sumokėtos sumos ne vėliau kaip per keturiolika (14) dienų nuo sutarties nutraukimo dienos. Šis punktas netaikomas, jei pristatymas vėluoja dėl force majeure aplinkybių.

6. INVENTORIUS PRIEŠ SURINKIMĄ

Pristatęs savo užsakymą ir prieš pateikdamas bet kokį prašymą dėl HOORTRADE garantinio aptarnavimo, Klientas privalo įsitikinti, kad jis patikrino visas pristatytose pakuotėse esančias dalis ne vėliau kaip per keturiolika (14) kalendorinių dienų. Šis išsamus patikrinimas yra būtinas siekiant apriboti daugkartinį naudojimąsi HOORTRADE garantiniu aptarnavimu ir taip leisti HOORTRADE atsakyti į Kliento prašymą (-us) vienu ypu ir kuo greičiau. Priešingu atveju HOORTRADE atsakymo laikas gali būti pratęstas.

7. SUTARTIES ATSISAKYMO TEISĖ

7.1 Klientas turi keturiolikos (14) dienų laikotarpį nuo Produktų gavimo, kad galėtų pasinaudoti savo teise atsisakyti sutarties HOORTRADE pagal galiojančias teisines sąlygas, nurodytas Vartotojų kodekse, nereikalaudamas pagrįsti jokios priežasties ar sumokėti jokių baudų, išskyrus 7.7 straipsnyje nurodytas grąžinimo išlaidas.

Jei Klientas nori pasinaudoti savo teise atsisakyti Produktų, įsigytų per susietą reklaminį pasiūlymą, suprantamą kaip pranašumo (nemokamai, kainos sumažinimo) suteikimas vienam ar daugiau Produktų su sąlyga, kad bus įsigytas Pagrindinis produktas, jis gali pasinaudoti šia teise tik laikydamasis šių sąlygų:

Pasiūlykite nemokamą Antrinio produkto pristatymą:

Jei atsisakoma visų pasiūlymą sudarančių Produktų, Klientui bus grąžinta visa faktiškai sumokėta kaina;

Jei atsisakoma tik pagrindinio produkto, klientas privalės (i) grąžinti pasiūlytą Antrinį produktą arba (ii) sumokėti savo Antrinio produkto vieneto vertę prieš pateikdamas paraišką;

Jei atsisakoma tik Antrinio produkto, Klientas pripažįsta, kad pinigai jam nebus mokami, nes šis produktas buvo pateiktas nemokamai.

Antrinio produkto kainos sumažinimo pasiūlymas (nuolaida):

Jei atsisakoma visų pasiūlymą sudarančių Produktų, Klientui bus grąžinta visa faktiškai sumokėta kaina;

Jei atsisakoma tik vieno iš pasiūlymą sudarančių Produktų, Klientui bus grąžinta tik už atitinkamą produktą faktiškai sumokėta kaina.

7.2 Jei Klientas ketina pasinaudoti savo teise atsisakyti sutarties, jis privalo informuoti HOORTRADE apie savo sprendimą atsisakyti siuntos sudarytos sutarties prieš pasibaigiant minėtam laikotarpiui:

Su forma, pridėta prie šių Sąlygų 1 priede, ir siunčiama paštu su gavimo patvirtinimu arba per kontaktinę formą, kurią galima rasti Svetainės klientų zonoje.

Bet koks kitas aiškus, nedviprasmiškas pareiškimas, išreiškiantis norą pasitraukti (pvz., registruotu paštu išsiųstas laiškas su gavimo patvirtinimu).

7.3 Bet kuriuo atveju Klientas privalo nurodyti nedviprasmišką ir nedviprasmišką norą atsisakyti sutarties.

7.4 Kai HOORTRADE gaus tinkamai užpildytą atsisakymo formą, ji nedelsdama išsiųs Klientui patvirtinimą apie atsisakymo gavimą patvariojoje laikmenoje el. pašto adresu, kurį Klientas nurodė pateikdamas užsakymą.

7.5 HOOTRADE atsisakys grąžinti Produktą HOORTRADE prieš gaudamas gavimo patvirtinimą ir (arba) rašytinį patvirtinimą iš HOORTRADE, kuriame bus nurodyta vieta / vieta, į kurią šis produktas turi būti grąžintas, ir grąžins jį siuntėjui.

7.6 Bet kuriuo atveju Klientas privalo nepagrįstai nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika (14) dienų nuo pranešimo apie savo sprendimą atsisakyti Produktų grąžinti HOORTRADE ar bet kuriam kitam HOORTRADE nurodytam asmeniui. Bet kuriuo atveju Klientas privalo grąžinti atitinkamą (-us) produktą (-us) į HOORTRADE pakuotėje, kuri yra pakankamai tinkama, kad būtų užtikrinta jų apsauga transportavimo metu, ir priimtina vežėjo požiūriu bei tokios būklės, kokios jos buvo gautos, kartu su išsiųstomis instrukcijomis ir (arba) bet kokiais priedais ir (arba) bet kokiu kitu iš pradžių pateiktu dokumentu.

7.7 Klientas gali laisvai grąžinti Produktus HOORTRADE savo priemonėmis ir savo sąskaita, prieš tai laikydamasis pirmiau minėtų pašalinimo formalumų. Tačiau, atsižvelgiant į produktų pobūdį, HOORTRADE siūlo Klientui produktų grąžinimo paslaugą dėl jų kiekio ir (arba) svorio. Produktų grąžinimo išlaidos skiriasi priklausomai nuo pakuotės svorio ir šalies, nurodytos užsakymo pristatymo adresu (žr. lentelę žemiau).

1 ZONA: Prancūzija

ZONA 2: Vokietija, Jungtinė Karalystė, Belgija, Nyderlandai, Liuksemburgas

ZONA 3: Italija, Ispanija, Lenkija, Austrija, Portugalija, Čekija

ZONA 4: Danija, Airija, Kroatija, Vengrija, Lietuva, Latvija, Slovėnija, Slovakija

ZONA 5: Suomija, Švedija, Graikija, Rumunija

PAKUOTĖS SVORIS IKI (KG) RETURN SIUNTIMO IŠLAIDOS SIUNTINIU, ĮSKAITANT PVM (1 ZONA) RETURN SIUNTIMO IŠLAIDOS SIUNTINIU SU PVM (2 ZONA) RETURN SIUNTIMO IŠLAIDOS SIUNTINIU, ĮSKAITANT PVM (3 ZONA) RETURN SIUNTIMO IŠLAIDOS SIUNTINIU SU PVM (4 ZONA) RETURN SIUNTIMO IŠLAIDOS SIUNTINIU SU PVM (5 ZONA)
< 1 9 € 10 € 11 € 12 € 13 €
1 23 € 32 € 34 € 38 € 41 €
2 23 € 33 € 35 € 39 € 42 €
3 24 € 33 € 35 € 39 € 42 €
4 24 € 33 € 35 € 39 € 42 €
5 24 € 34 € 36 € 40 € 43 €
6 24 € 34 € 36 € 40 € 43 €
7 25 € 34 € 36 € 40 € 43 €
8 25 € 35 € 37 € 41 € 44 €
9 25 € 35 € 37 € 41 € 44 €
10 25 € 35 € 37 € 41 € 44 €
11 26 € 36 € 38 € 42 € 45 €
12 26 € 36 € 38 € 42 € 45 €
13 26 € 36 € 38 € 42 € 45 €
14 26 € 37 € 39 € 43 € 46 €
15 26 € 37 € 39 € 43 € 46 €
16 27 € 37 € 39 € 43 € 46 €
17 27 € 38 € 40 € 44 € 47 €
18 27 € 38 € 40 € 44 € 47 €
19 27 € 38 € 40 € 44 € 47 €
20 27 € 38 € 40 € 44 € 47 €
21 27 € 38 € 40 € 44 € 47 €
22 27 € 38 € 40 € 44 € 47 €
23 27 € 39 € 41 € 45 € 48 €
24 27 € 39 € 41 € 45 € 48 €
25 27 € 39 € 41 € 45 € 48 €
26 27 € 40 € 42 € 46 € 49 €
27 28 € 40 € 42 € 46 € 49 €
28 28 € 40 € 42 € 46 € 49 €
29 28 € 41 € 43 € 47 € 50 €
30 28 € 41 € 43 € 47 € 50 €

Bet kokį naudingą patikrinimą bet kuriuo atveju atlieka HOORTRADE, gavusi Produktus. Kad HOORTRADE galėtų atlikti reikiamus patikrinimus ir valdyti savo pinigų išėmimo prašymą optimaliomis sąlygomis, HOORTRADE primygtinai rekomenduoja Klientui prieš išsiuntimą atsiųsti jam grąžinto (-ų) produkto (-ų) ir pakuotės (-ų) nuotrauką. HOORTRADE prašo Kliento nuimti siunčiamo transportavimo etiketes nuo siuntinių.

Pagal teisės atsisakyti sutarties teisinę sistemą HOORTRADE pasilieka teisę laikyti Klientą atsakingu už Produktų nuvertėjimą dėl manipuliacijų, kurios nėra būtinos šių Produktų pobūdžiui, savybėms ir tinkamam veikimui nustatyti. Kai toks nuvertėjimas pažymimas grąžinant Produktus, HOORTRADE kiekvienu konkrečiu atveju gali pateisinti Produkto vertės nuvertėjimą Klientui kompensuojant pagal netikras manipuliacijas, už kurias pastarasis yra atsakingas.

7.8 Jei Klientas pasinaudos savo teise atsisakyti sutarties, HOORTRADE nepagrįstai nedelsdama grąžins Klientui visą Kliento sumokėtą sumą per keturiolika (14) dienų nuo tos dienos, kai HOORTRADE bus informuota apie Kliento sprendimą atsisakyti sutarties. Atitinkamos grąžinimo išlaidos bus išskaičiuotos iš grąžintos sumos. Šis grąžinimas gali būti atidėtas tol, kol Produktai bus atsiimti arba kol Vartotojas pateiks šių produktų siuntimo įrodymą su Produkto ir pakuotės nuotrauka, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau. Grąžinimas bus atliekamas naudojant tą patį mokėjimo būdą, kuris buvo naudojamas pateikiant užsakymą, nebent Klientas aiškiai sutinka, kad būtų naudojamas kitas mokėjimo būdas, ir su sąlyga, kad grąžinimas nepatirs jokių išlaidų Klientui.

8. GAMINIO GARANTIJA

Teisinės garantijos

"Vartotojas turi dvejų metų laikotarpį nuo prekių pristatymo, kad gautų teisinės atitikties garantijos įgyvendinimą, jei atsiranda neatitikimas. Per šį laikotarpį vartotojas turi įrodyti tik neatitikimo buvimą, o ne datą, kada jis atsirado.

Jeigu prekių pardavimo sutartyje numatytas nuolatinis skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos teikimas ilgesniam nei dvejų metų laikotarpiui, teisinė garantija tam skaitmeniniam turiniui ar skaitmeninei paslaugai taikoma per visą teikimo laikotarpį. Per šį laikotarpį vartotojas turi įrodyti tik skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos neatitiktį, o ne datą, kada jie atsirado.

Teisinė atitikties garantija reiškia profesionalo pareigą, jei taikoma, pateikti visus atnaujinimus, būtinus turto atitikčiai išlaikyti.

Teisinė atitikties garantija suteikia vartotojui teisę nemokamai ir nesukeliant didelių nepatogumų pataisyti arba pakeisti prekes per trisdešimt dienų nuo jų prašymo pateikimo.

Jei gaminys taisomas pagal teisinę atitikties garantiją, vartotojui suteikiama galimybė šešis mėnesius pratęsti pradinę garantiją.

Jei vartotojas prašo pataisyti prekes, tačiau pardavėjas reikalauja jas pakeisti, teisinė atitikties garantija atnaujinama dvejų metų laikotarpiui nuo prekių pakeitimo dienos.

Vartotojas gali gauti pirkimo kainos sumažinimą pasilikdamas prekes arba nutraukti sutartį grąžindamas visas grąžinamas prekes, jeigu: 1° Profesionalas atsisako taisyti ar keisti prekes; 2° Turto remontas arba pakeitimas atliekamas po trisdešimties dienų; 3° Prekių taisymas arba pakeitimas sukelia didelių nepatogumų vartotojui, ypač kai vartotojas galutinai padengia reikalavimų neatitinkančios prekės grąžinimo ar išmontavimo išlaidas arba jei jis padengia pataisytos ar pakeistos prekės sumontavimo ar pakeitimo išlaidas; 4° Turto neatitiktis išlieka, nepaisant nesėkmingo pardavėjo bandymo jį atitikti.

Vartotojas taip pat turi teisę į prekių kainos sumažinimą arba sutarties nutraukimą, kai neatitikimas yra toks didelis, kad pateisina neatidėliotiną kainos sumažinimą arba sutarties nutraukimą. Tuomet vartotojas neprivalo iš anksto prašyti pataisyti ar pakeisti prekių.

Vartotojas neturi teisės nutraukti pardavimo, jei neatitiktis yra nedidelė. Bet koks turto imobilizavimo laikotarpis, siekiant jį pataisyti ar pakeisti, sustabdo garantiją, kuri liko galioti iki atnaujintos prekės pristatymo. "Minėtos teisės kyla iš Vartotojų kodekso L. 217-1–L. 217-32 straipsnių taikymo.

Pardavėjui, kuris nesąžiningai trukdo įgyvendinti teisinę atitikties garantiją, skiriama maksimali 300 000 eurų civilinė bauda, kuri gali būti padidinta iki 10% vidutinės metinės apyvartos (Vartotojų kodekso L. 241-5 straipsnis).

Vartotojas taip pat naudojasi teisine garantija dėl paslėptų defektų pagal Civilinio kodekso 1641–1649 straipsnius dvejus metus nuo defekto nustatymo. Ši garantija suteikia jos turėtojui teisę į kainos sumažinimą, jei prekė saugoma, arba į visišką pinigų grąžinimą grąžinus prekę.

8.1 Visiems Svetainėje įsigytiems produktams taikomos šios teisinės garantijos, numatytos Civiliniame kodekse ir Vartotojų kodekse.

8.2 Tačiau Klientas yra tinkamai informuotas, kad bet koks vienos ar daugiau pristatytų Produktų dalių pakeitimas, supjaustymas ar pritaikymas neleidžia taikyti susijusių teisinių garantijų, apibrėžtų toliau.

Teisinė atitikties garantija

8.3 Pagal Vartotojų kodekso L.217-3 ir paskesnius straipsnius "pardavėjas pristato prekes, kurios atitinka sutartį ir L.217-5 straipsnyje nustatytus kriterijus", ir "jis atsako už bet kokį neatitikimą, esantį prekių pateikimo metu, kaip apibrėžta L. 216-1 straipsnyje, kuris atsiranda per dvejus metus nuo pateikimo". Pardavėjas "per tuos pačius laikotarpius taip pat atsako už bet kokią pakuotės, surinkimo instrukcijų ar instaliavimo neatitiktį, kai už tai jam tenka mokėti pagal sutartį ar tai buvo atlikta jo atsakomybe, arba kai vartotojas, kaip numatyta sutartyje, netinkamai sumontavo dėl pardavėjo pateiktų instaliavimo instrukcijų spragų ar klaidų". Atitikties garantija gali būti taikoma, jei gaminio perėmimo dieną turėtų būti defektas.

8.4. Pagal Vartotojų kodekso L.217-4 straipsnį prekė laikoma atitinkančia sutartį:

"1° jis atitinka aprašymą, tipą, kiekį ir kokybę, visų pirma funkcionalumo, suderinamumo, sąveikos ar bet kurios kitos sutartyje numatytos charakteristikos atžvilgiu;

2° ji tinka bet kokiam specialiam vartotojo tikslui, apie kurį pardavėjas buvo informuotas ne vėliau kaip sutarties sudarymo metu ir su kuriuo jis sutiko;

3° Jis pristatomas su visais priedais ir montavimo instrukcijomis, kurios turi būti tiekiamos pagal sutartį;

4° Jis atnaujinamas pagal sutartį. ».

Be to, prekė laikoma atitinkančia reikalavimus, jei ji atitinka Vartotojų kodekso L.217-5 straipsnyje nustatytus kriterijus:

"1° Jis tinka naudoti tos pačios rūšies prekes, kurių paprastai tikimasi iš tos pačios rūšies prekių, atitinkamais atvejais atsižvelgiant į visas Sąjungos ir nacionalinės teisės nuostatas, taip pat į visus techninius standartus arba, jei tokių techninių standartų nėra, į konkrečius atitinkamam sektoriui taikomus elgesio kodeksus

2° Kai taikoma, jis turi savybių, kurias pardavėjas pateikė vartotojui pavyzdžio ar modelio pavidalu prieš sudarant sutartį;

3° Kai taikoma, jame esantys skaitmeniniai elementai pateikiami pagal naujausią versiją, turimą sutarties sudarymo metu, nebent šalys susitaria kitaip;

4° Kai taikoma, jis pristatomas su visais priedais, įskaitant pakuotę ir montavimo instrukcijas, kurių vartotojas gali teisėtai tikėtis;

5° Kai taikoma, jam pateikiami atnaujinimai, kurių vartotojas gali teisėtai tikėtis pagal L. 217-19 straipsnio nuostatas;

6° ji atitinka kiekybę, kokybę ir kitas savybes, įskaitant ilgaamžiškumą, funkcionalumą, suderinamumą ir saugą, kurių vartotojas gali teisėtai tikėtis tos pačios rūšies prekėms, atsižvelgdamas į prekės pobūdį ir į viešus pardavėjo pareiškimus, kuriuos pateikia bet kuris asmuo sandorių grandinės pakopoje, arba asmuo, veikiantis jų vardu, įskaitant reklamą ar ženklinimą. ».

8.5. Jei nėra priešingų įrodymų, laikoma, kad naujų prekių, atsiradusių per dvidešimt keturis (24) mėnesius nuo prekių pateikimo, neatitiktis egzistuoja pateikimo metu, išskyrus atvejus, kai ši prielaida yra nesuderinama su prekių pobūdžiu arba su nurodytu trūkumu.

8.6 Tačiau pagal Vartotojų kodekso L.217-7 straipsnį ši prezumpcija netaikoma, jei ji "yra nesuderinama su [produkto] pobūdžiu arba tariamu neatitikimu". Šiuo atžvilgiu HOORTRADE gali išanalizuoti ginčijamą Produktą, kad nustatytų, ar nustatytas defektas egzistavo Produkto pristatymo Klientui dieną. Tačiau pasibaigus teisės aktuose nustatytam terminui, Klientas turės įrodyti, kad defektas egzistavo produkto perėmimo metu.

8.7. Kad HOORTRADE galėtų nuginčyti atitikties prielaidą, prie kiekvieno prašymo pakeisti arba pataisyti reikalavimų neatitinkančius gaminius pagal teisinę atitikties garantiją turi būti pridėtos nuotraukos, kad būtų lengviau išnagrinėti prašymą ir HOORTRADE būtų galima padaryti reikiamas išvadas.

8.8 Pagal Vartotojų kodekso L.217-8 straipsnį "neatitikimo atveju vartotojas turi teisę reikalauti, kad būtų atkurta prekių atitiktis pataisant ar pakeičiant, arba, jei tai neįmanoma, sumažinant kainą arba nutraukiant sutartį". Tačiau Vartotojų kodekso L217-12 straipsnyje nurodyta, kad "pardavėjas negali elgtis pagal vartotojo pasirinkimą, jei prašomas sutarties įvykdymas yra neįmanomas arba susijęs su neproporcingomis išlaidomis, visų pirma susijusiomis su: 1° prekės verte, jei nėra neatitikties; 2° neatitikties mastą; ir 3° galimybė pasirinkti kitą pasirinkimą nesukeliant didelių nepatogumų vartotojui. Pardavėjas gali atsisakyti užtikrinti turto atitiktį, jei tai neįmanoma arba susiję su neproporcingomis išlaidomis, ypač atsižvelgiant į 1° ir 2°". ». HOORTRADE įsipareigoja teikti pirmenybę Klientui ir teikti pirmenybę reikalavimų neatitinkančių Produkto dalių pakeitimui. Produkto pakeitimas bus laikomas pirmąja išeitimi tais atvejais, kai taisant prekes akivaizdžiai neįmanoma laikytis reikalavimų.

8.9. Klientas negali prašyti sumažinti Produkto pirkimo kainą arba atšaukti pardavimą už kainos grąžinimą, kai laikymasis vyksta ilgiau nei trisdešimt (30) dienų nuo Kliento pareikalavimo, jei šio laikotarpio viršijimas priklauso nuo Kliento, ypač dėl to, kad jis neatsakė į HOORTRADE prašymus, kad galėtų apdoroti jo prašymą.

8.10. Pagal Prancūzijos vartotojų kodekso L.217-3 straipsnį ieškiniui dėl neatitikimo taikomas Prancūzijos civilinio kodekso 2224 ir paskesniuose straipsniuose nustatytas senaties terminas.

8.11 Teisės aktais nustatyta atitikties garantija taikoma nepriklausomai nuo suteiktos komercinės garantijos.

Teisinė garantija dėl paslėptų defektų

8.12 Pagal Civilinio kodekso 1641–1649 straipsnius Klientas gali prašyti taikyti garantiją dėl paslėptų defektų, jei pateikti defektai neatsirado pirkimo metu, yra prieš pirkimą ir yra pakankamai rimti (defektas turi arba padaryti Prekę netinkamą naudoti pagal paskirtį, arba sumažinti šį naudojimą tiek, kad Pirkėjas nebūtų įsigijęs Prekės arba nebūtų jos įsigijęs tokiu metu). kaina, jei jis būtų žinojęs apie defektą).

8.13 Skundai ar prašymai grąžinti pinigus už reikalavimų neatitinkantį produktą turi būti pateikiami paštu arba naudojant šiam tikslui skirtą kontaktinę formą, kurią galima rasti Svetainėje iš klientų zonos. Klientui bus grąžinta jo užsakymo suma naudojant tą patį mokėjimo būdą, kuris buvo naudojamas pradinei operacijai. Pinigų grąžinimo procedūros išlaidas (visų pirma nagrinėjamojo produkto grąžinimo išlaidas) ir toliau patirs HOORTRADE sąskaita.

8.14 Aptikus paslėptą defektą, HOORTRADE stengiasi kiek įmanoma teikti pirmenybę sugedusios dalies ar gaminio pakeitimui, kad būtų užtikrintas greitas ir efektyvus problemos sprendimas. Nepaisant to, pagal Civilinio kodekso 1644 straipsnį klientas išsaugo teisę pasirinkti, ar pardavimas būtų atšauktas, ar kaina buvo sumažinta pagal jo pageidavimą.

8.15 Vadovaujantis Civilinio kodekso 1648 straipsnio 1 dalimi, Klientas informuojamas, kad "ieškinį dėl defektų perrašymo pirkėjas turi pareikšti per dvejus metus nuo defekto nustatymo".

KOMERCINĖS GARANTIJOS

Variklio remonto garantija

8.16 Be teisinės atitikties garantijos, HOORTRADE siūlo Klientui komercinę garantiją, apimančią varstomų vartų ir stumdomų vartų variklių mechaninių elementų (toliau – "Įranga") remontą.

8.17 Bet koks prašymas įgyvendinti šią garantiją sukels HOORTRADE įrangos diagnozę. Kliento užklausos nagrinėjimas skirsis priklausomai nuo šių situacijų:

8.17.1. Neįmanomo remonto atveju HOORTRADE pakeis gaminį identišku arba lygiaverčiu gaminiu.

8.17.2. Jei remonto prašymas pateikiamas per dvidešimt keturių (24) mėnesių laikotarpį, kuriam taikoma teisinė atitikties garantija, HOORTRADE suremontuos Įrangą Klientui nemokamai, nebent pastarasis nuspręstų pakeisti Gaminį pagal pasirinkimą, atliktą pagal teisinę atitikties garantiją pagal šių Sąlygų 8.5 straipsnio sąlygas. Bet koks taisymas, atliktas per šį laikotarpį, lems šešių (6) mėnesių teisinės atitikties garantijos pratęsimą pagal Vartotojų kodekso L.217-3 straipsnį.

8.17.3. Jei remonto prašymas pateikiamas pasibaigus dvidešimt keturių (24) mėnesių laikotarpiui, kuriam taikoma teisinė atitikties garantija, HOORTRADE išrašys sąskaitą faktūrą už Įrangos remontą pagal kliento anksčiau patvirtintą pasiūlymą.

8.18 HOORTRADE įsipareigoja pasirūpinti įrangos utilizavimu remontui. HOORTRADE taip pat įsipareigoja grąžinti suremontuotą Įrangą Klientui be jokių papildomų išlaidų.

8.19 Ši komercinė garantija neapima žalos, atsiradusios dėl netinkamo naudojimo, aplaidumo, montavimo, naudojimo ir priežiūros instrukcijų nesilaikymo, gaminio modifikavimo ar taisymo, kurį atlieka trečioji šalis tiekėja.

9. ATSAKOMYBĖ

9.1 Kiekviena šalis atsako už pasekmes, atsiradusias dėl jos kaltės, klaidų ar neveikimo ir padariusių tiesioginę žalą kitai šaliai.

Kliento atsakomybė

• 9.2 Produktai yra suprojektuoti taip, kad juos būtų galima montuoti ir naudoti įprastai naudojant ir prižiūrint. Jei gaminys sugadinamas dėl ekstremalių oro sąlygų (audros, krušos, potvynių, stiprių vėjų ir kt.), HOORTRADE negali būti laikoma atsakinga už šių produktų remontą ar pakeitimą. Už žalą, atsiradusią dėl ekstremalių oro sąlygų ar nenumatytų įvykių, kurių HOORTRADE negali kontroliuoti, atsako tik Klientas. Blogų oro sąlygų padarytą žalą gali padengti Kliento įsigytas būsto draudimas. Klientui patariama pasiteirauti savo draudiko, ar jo būsto draudimo polise yra numatytas tokios žalos draudimas. Klientas privalo kreiptis į savo namų draudimą dėl bet kokios kompensacijos, susijusios su ekstremalių oro sąlygų padaryta žala.

9.3 Pagal Vartotojų kodekso L216-2 straipsnį bet kokia produkto praradimo ar sugadinimo rizika perduodama vartotojui tuo metu, kai jis fiziškai jį įgyja. Už žalą, atsiradusią dėl vandalizmo aktų, įvykusių po Produkto pristatymo, atsako tik Klientas. Tokią žalą gali padengti Kliento įsigytas būsto draudimas. Klientui patariama pasiteirauti savo draudiko, ar jo sutartyje yra numatytas tokio tipo pretenzijų draudimas.

Klientui rekomenduojama apsidrausti nuo vandalizmo rizikos.

9.4 Tik Klientas yra atsakingas už informacijos, kurią jis pateikia Svetainėje, kokybę, tikslumą, aktualumą ir tikslumą, kad galėtų pateikti ir patvirtinti savo užsakymą. Bet kokia jos klaida, susijusi su informacija, perduota HOORTRADE pateikiant užsakymą, ir galinti turėti įtakos užsakytų produktų pristatymui, gali paskatinti HOORTRADE išrašyti naują sąskaitą faktūrą išlaidoms, reikalingoms suplanuoti naują pristatymą. HOORTRADE šiuo atžvilgiu negali būti laikoma atsakinga.

9.5 Klientas yra visiškai atsakingas HOORTRADE ir, kai taikoma, trečiosioms šalims už bet kokią bet kokio pobūdžio žalą, atsiradusią dėl informacijos, perduotos ar išplatintos pateikiant užsakymą ir taikant šias Sąlygas, taip pat už bet kokį šių sutartinių nuostatų pažeidimą.

9.6 Klientas yra visiškai atsakingas už Produktų, kuriuos jis užsako per Svetainę, pasirinkimą.

9.7 Už pristatyto (-ų) Produkto (-ų) surinkimą ir surinkimą atsako tik Klientas. Panašiai bet koks produkto pjaustymas ar gaminį sudarančios dalies modifikavimas atliekamas tik kliento atsakomybe. Jokiomis aplinkybėmis HOORTRADE negali būti laikoma atsakinga už surinkimą, kuris neatitinka meno ar surinkimo taisyklių ir naudojimo instrukcijų.

9.8 Siekiant užtikrinti, kad Kliento skundas būtų tinkamai išnagrinėtas, Klientas privalo išnagrinėti savo siuntinio būklę ir turinį pristatymo dieną, kad suformuluotų būtinas rezervacijas 5 straipsnyje nurodytomis sąlygomis ir nedelsdamas praneštų HOORTRADE per kontaktinę formą apie bet kokį nustatytą trūkumą. Defekto atveju Klientas negali tęsti Produkto surinkimo, kol HOORTRADE neišnagrinės jo pretenzijos. Surinkus gaminį, HOORTRADE negali būti laikoma atsakinga už jokius defektus, nustatytus surinkus gaminį. Todėl, jei Klientas neinformuos HOORTRADE apie sugedusios dalies egzistavimą ir surinks ją kaip gaminio surinkimo dalį, jis negalės remtis detalės neatitiktimi.

9.9 Kai jis patiki įsigyto Gaminio ar atsarginės dalies surinkimą ir montavimą trečiosios šalies profesionaliam paslaugų teikėjui ar montuotojui savo sąskaita, pastarasis lieka vienintelis atsakingas už surinkimą, šiam tikslui įdiegtas priemones ir bet kokią žalą, kuri gali būti padaryta Klientui ir (arba) Gaminiui jo montavimo metu arba jam pasibaigus. Jei įsikiša trečiosios šalies profesionalus paslaugų teikėjas arba Kliento pasamdytas montuotojas, HOORTRADE nepadengs su šia intervencija susijusių išlaidų, įskaitant tas, kurios susijusios su dalių pakeitimu ar remontu. Už visas su šia intervencija susijusias išlaidas atsako tik Klientas.

HOORTRADE bet kuriuo atveju negali būti laikoma atsakinga šiuo atžvilgiu. Bet kokį prašymą, pateiktą HOORTRADE garantinio aptarnavimo tarnybai šiuo atveju, HOORTRADE atmes. Bet kokie galimi gaminį sudarančios dalies konstrukcijos ar formos defektai prieš jį surenkant, gręžiant ir pan. tokiu atveju apie tai turi būti nedelsiant pranešta HOORTRADE, nurodant, kad Klientas įsipareigoja sustabdyti trečiosios šalies specialistui patikėtą surinkimą. HOORTRADE negali būti laikoma atsakinga už nustatytą defektą, jei ginčijama dalis yra sumontuota arba įtraukta į gaminio struktūrą, nepaisant pranešimo, išsiųsto HOORTRADE.

HOORTRADE atsakomybė

9.10 HOORTRADE įgyvendina visas būtinas priemones, užtikrinančias, kad Klientui būtų tiekiami kokybiški produktai optimaliomis sąlygomis. HOORTRADE prisiima visą atsakomybę už Svetainėje klientams siūlomus Produktus ir nagrinės tik visas galimas pretenzijas, susijusias su minėtais Produktais.

9.11 Tačiau HOORTRADE negali būti laikoma atsakinga už bet kokią žalą, kuri gali būti priskirtina arba pačiam Klientui, arba nenumatytam ir neįveikiamam trečiosios šalies veiksmui, nesusijusiam su sutartimi, arba force majeure atveju.

9.12 Be to, Klientas neatsako už jokią žalą, kurią Klientas patyrė dėl netinkamo Produktų naudojimo ar surinkimo, kuris neatitinka instrukcijų, nesvarbu, ar šį diegimą atlieka pats Klientas, ar Kliento paskirtas trečiosios šalies paslaugų teikėjas.

9.13 Jei Klientas pateikia skundą dėl Produkto aptikto defekto, HOORTRADE įsipareigoja patvirtinti Kliento prašymo gavimą per keturiasdešimt aštuonias (48) darbo valandas nuo viso Kliento failo (nuorodos, kiekio, nuotraukų, bet kokios HOORTRADE prašomos informacijos) gavimo. Nustačius Produkto defektą ir HOORTRADE patvirtinus, HOORTRADE įsipareigoja pasiūlyti Klientui jo prašymui pritaikytą sprendimą per keturiolika kalendorinių dienų nuo patvirtinimo, kad pretenzija buvo pasirūpinta. Šis sprendimas bus įgyvendintas, jei Klientas operatyviai reaguos į HOORTRADE prašymus ir aktyviai bendradarbiaus nagrinėjant jo skundą.

Didesnė gamintojo atsakomybė

9.14 Hoortrade yra įregistruota ADEME per toliau nurodytas institucijas, laikydamasi savo įsipareigojimų, susijusių su gamintojų atsakomybe, kuri jai tenka pagal AGEC įstatymą:

LEKO pagal unikalų identifikatorių FR341859_01RGTM buitinėms pakuotėms tvarkyti

"Ecohouse" pagal unikalų identifikatorių naudotų baldų tvarkymo FR341859_10VDLX

Ekosistema pagal unikalų identifikatorių FR341859_05DKYV elektros ir elektroninės įrangos atliekų tvarkymui

Valdelia pagal unikalų identifikatorių FR341859_04ULNJ pastatų statybos produktų ir medžiagų valdymui

10. SENŲ NEPARDUODAMŲ PRODUKTŲ PERĖMIMAS HOORTRADE

Taikant AGEC įstatymą, tam tikromis sąlygomis galite nemokamai prekiauti savo senu produktu, kad įsigytumėte naują lygiavertį produktą. Galima prekiauti tos pačios rūšies produktu, kuris yra lygiavertis perkamam produktui ir kurio tūris yra lygiavertis. Jei norite pasinaudoti šiuo pakeitimu, prieš pateikdami užsakymą kviečiame susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba, kuri patikrins, ar turite teisę į sąlygas, ir kas pasirūpins prekybos organizavimu.

Smulkių gaminių atsiėmimas

10.1 "Hoortrade" neatsiims mažų naudotų produktų iš jūsų namų, kai bus pristatyti nauji produktai, įsigyti jos svetainėje. Juos galima nemokamai išmesti viename iš jūsų pasirinktų surinkimo punktų, kurį rasite šioje nuorodoje: quefairedemesdechets.ademe.fr/ arba bet kurioje ekologinėje organizacijoje, kuri surenka atitinkamų produktų atliekas. Mažas gaminys – tai bet koks gaminys, kurį galima gabenti be įrangos, t. y. gaminys, sveriantis mažiau nei 20 kg ir kurio matmenys (plotis + ilgis + aukštis) yra mažesni nei 2 metrai.

Didelių gabaritų produktų atsiėmimas

10.2 Jei svetainėje perkate didelių gabaritų produktą, galite paprašyti atsiimti lygiaverčio pobūdžio ir dydžio prekę. Parduodamo produkto kiekis turi būti lygus arba mažesnis už produktą (-us), kurį (-iuos) įsigijote iš "Hoortrade".

Prieš atsiimant produktą, jis turi būti išmontuotas ir supakuotas į vieną ar daugiau dėžių, kurių matmenys negali viršyti 200 cm ilgio ir 30 kg vienoje dėžėje, kad jų matmenys būtų tokie patys kaip pristatytų produktų. Panaudoti produktai turi būti pateikti ir paruošti atsiėmimui grąžinimo dieną. Atsiimamas produktas neturi kelti pavojaus gabenimo talpos saugai ir sveikatai.

Apie atsiėmimą turi būti pranešta prieš pateikiant užsakymą vietoje. Tai gali įvykti naujo produkto pristatymo metu arba vėliau. Vežėjas turės teisę atsisakyti grąžinti jūsų naudotą prekę, jei ji neatitinka aukščiau nurodytų sąlygų.

11.KLIENTŲ ATSILIEPIMAI

11.1 Svetainė sukūrė sprendimą, kaip rinkti, platinti ir kontroliuoti atsiliepimus, susijusius su klientų patirtimi, susijusia su jų užsakymu ir siūlomais produktais. Apžvalgos visada renkamos remiantis faktine produktų pirkimo ir naudojimo patirtimi pagal "Omnibus" direktyvą.

11.2 Po pirkimo SKEEPERS gali susisiekti su Klientu el. paštu, naudodamasis savo VERIFIED REVIEWS sprendimu, kad paskelbtų atsiliepimą, susijusį su jo pirkimo patirtimi ir įsigytų Produktų naudojimo patirtimi.

11.3 Klientas turi galimybę palikti atsiliepimą trims mėnesiams nuo kvietimo išsiuntimo el. paštu. Vartotojai, pateikę atsiliepimą, galės jį keisti tris mėnesius nuo jo parengimo. Be to, jis gali tik paprašyti atsiimti savo nuomonę.

11.4 Klientas įsipareigoja palikti atsiliepimą, remdamasis savo faktine patirtimi su prekės ženklu ir produktu. Jis neturi būti laikomas nesuprantamu, netinkamu, užgauliu, šmeižikišku, diskriminuojančiu, kaltinančiu, rasistiniu ar susijusiu su raginimu imtis teisinių veiksmų. Apžvalgos įvertinimas ir komentaras taip pat turėtų būti susiję su minima tema ir atitikti vienas kitą. Peržiūra neturi būti siekiama iškreipti reitinguojamos bendrovės vidurkio, joje neturi būti konkrečių interesų konflikto elementų, paminėtas konkurento pavadinimas ir (arba) skatinama pirkti iš konkurso. Apžvalgoje neturi būti reklaminės ar šlamšto medžiagos ir (arba) paminėti kitų svetainių. Recenzijoje neturi būti jokios asmeninės ar kitos informacijos, kuri galėtų identifikuoti recenzentą, susisiekti su recenzentu arba sukelti tapatybės vagystę. Pažeidimo atveju pranešimas bus automatiškai atmestas.

11.5 Svetainė pasilieka teisę dar kartą susisiekti su Klientu, atsižvelgdama į jo nuomonę, taip pat tiesiogiai atsakyti į ją pagal jo atsakymo teisę.

11.6 Pateikdamas savo apžvalgą Svetainėje, Klientas suteikia Hoortrade teisę atgaminti, atstovauti, versti, pritaikyti ir naudoti visą ar dalį peržiūros bet kokiomis iki šiol žinomomis ar nežinomomis techninėmis ir (arba) skaitmeninėmis priemonėmis bet kokiu formatu ir bet kokio tipo laikmenoje. Šis ekonominių teisių perdavimas suteikiamas nemokamai, o ne išimtinai, visam pasauliui ir visam intelektinės nuosavybės teisių apsaugos terminui nuo kliento pranešimo pateikimo.

12. INTELEKTINĖ NUOSAVYBĖ

12.1 Svetainė, taip pat duomenų bazės, tekstai, dokumentai, informacija, vaizdai, nuotraukos, grafika, logotipai ar bet kokie kiti duomenys yra saugomi pagal Intelektinės nuosavybės kodekso L.111-1 ir paskesnius straipsnius ir išlieka išimtine HOORTRADE arba, kai taikoma, jų atitinkamų savininkų, iš kurių HOORTRADE gavo reikiamus leidimus vykdyti veiklą, nuosavybe.

12.2 HOORTRADE išlieka visų intelektinės nuosavybės teisių, užregistruotų ir užregistruotų Nacionaliniame intelektinės nuosavybės institute (INPI) ir susijusių su Svetaine, taip pat visų intelektinės nuosavybės teisių ir autorių teisių, susijusių su bet kuriuo kitu jai priklausančiu skiriamuoju ženklu, savininku.

12.3 Bet koks atgaminimas ir (arba) pateikimas, atsisiuntimas, vertimas, pritaikymas, naudojimas, platinimas, platinimas ir (arba) perdavimas bet kokia forma, komercine ar nekomercine, ar bet kokiomis intelektinės nuosavybės teisėmis, priklausančiomis HOORTRADE, yra griežtai draudžiamas. Klientas taip pat susilaiko nuo bet kokių veiksmų ar veiksmų, galinčių tiesiogiai ar netiesiogiai pažeisti HOORTRADE intelektinės nuosavybės teises.

12.4 Tuo atveju, jei pažeidžiamos intelektinės nuosavybės teisės, susijusios su Svetaine, arba HOORTRADE teisės, Klientas kviečiamas pranešti apie tai HOORTRADE per kontaktinę formą Svetainės klientų srityje.

13. ASMENS DUOMENŲ APSAUGA

13.1 Klientas informuojamas, kad sukūrus jo asmeninę paskyrą, taip pat pateikus ir patvirtinus jo užsakymą Svetainėje, HOORTRADE renka ir tvarko su juo susijusius asmens duomenis, kurių naudojimui taikomos 1978 m. sausio 6 d. Įstatymo Nr. 78-17 dėl informacinių technologijų nuostatos, ir 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo (toliau – BDAR).

13.2 HOORTRADE savo Svetainėje pateikia Klientui privatumo politiką, prieinamą šiuo URL adresuwww.casanoov.fr/ - www.casanoov.be/ - www.casanoov.it/ - www.casanoov.es/ - www.casanoov.de/ - www.casanoov.nl/ - www.casanoov.pl/ - www.casanoov.lu/ - www.casanoov.pt/privacy - www.casanoov.at/privacy/ - www.casanoov.ie/privacy/ - www.casanoov.dk/privacy/ - www.casanoov.fi/privacy/ - www.casanoov.se/privacy/ - www.casanoov.co.uk/privacy/ - www.casanoov.cz/privacy/ - www.casanoov.gr/privacy/ - www.casanoov.hr/privacy/ - www.casanoov.hu/privacy/ - www.casanoov.lt/privacy/ - www.casanoov.lv/privacy/ - www.casanoov.ro/privacy/ - www.casanoov.si/privacy/ - www.casanoov.sk/privacy/, ir aprašo HOORTRADE taikomus asmens duomenų rinkimo ir tvarkymo principus, taip pat teises, kurias Klientas turi savo duomenų atžvilgiu.

14. BTS

KALBA

14.1 Šios Sąlygos surašytos prancūzų kalba.

14.2 Tuo atveju, jei juos reikia išversti į vieną ar daugiau kalbų, ginčo atveju pirmenybė teikiama tik prancūziškam teksto variantui.

15. TAIKOMA TEISĖ IR JURISDIKCIJA

15.1 Šioms Sąlygoms taikoma Prancūzijos teisė.

15.2 Kilus ginčui, kuris gali kilti dėl šių Sąlygų (ar bet kurios iš jų sąlygų) ir (arba) šalių santykių, Klientas gali savo pasirinkimu, be vieno iš teismų, turinčių teritorinę jurisdikciją pagal Civilinio proceso kodeksą, pareikšti ieškinį vietos, kurioje jis gyveno sutarties sudarymo metu arba įvykus žalą sukėlusiam įvykiui, teismui.

15.3 Pagal Vartotojų kodekso L.612-1 straipsnį primenama, kad "kiekvienas vartotojas turi teisę nemokamai kreiptis į vartotojų mediatorių, kad draugiškai išspręstų jo ir profesionalo ginčą. Šiuo tikslu specialistas garantuoja vartotojui veiksmingą galimybę pasinaudoti vartotojų tarpininkavimo sistema".

15.4 Pagal 2015 m. rugpjūčio 20 d. Potvarkį Nr. 2015-1033 ir 2015 m. spalio 30 d. įgyvendinimo dekretą Nr. 2015-1382 bet koks ginčas arba vadinamasis vartotojų ginčas, kuriam taikomas Vartotojų kodekso L.612-2 straipsnis, gali būti taikiai išspręstas tarpininkaujant CMAP – Centre de Médiation et d'Arbitrage de Paris.

15.5 Norėdamas pateikti savo ginčą tarpininkui, Klientas gali:

i) užpildykite formą CMAP svetainėje: www.mediateur-conso.cmap.fr; arba

ii) siųsti savo prašymą paprastu arba registruotu paštu adresu CMAP Médiation Consommation, 39 avenue Franklin D. Roosevelt, 75008 PARIS; arba

(iii) siųsti el. laišką consommation@cmap.fr.

15.6 Primenama, kad tarpininkavimas nėra privalomas, išskyrus atvejus, kai įstatymuose numatyta kitaip, ir yra siūlomas siekiant išspręsti ginčus išvengiant kreipimosi į teismus.

1 priedėlis – Pavyzdinė sutarties atsisakymo forma

(Užpildykite ir grąžinkite šią formą tik tuo atveju, jei jūs nori atsisakyti sutarties)

Attn: HOORTRADE, 83-85 boulevard du parc de l'Artillerie – 69007 LIONAS - Prancūzija

Pranešu jums apie sutarties atsisakymą dėl sutarties, susijusios su: Užsakymo numeris: ________________

Ir dėl toliau pateikto (-ų) produkto (-ų):
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________

Gauta: __ / __ / ____

Mano vardas, pavardė ir adresas:
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________

Sutinku su Hoortrade pasiūlymu dėl grąžinimo paslaugos (BTS 7.7 punktas)

Data: __ / __ / ____

Parašas (tik popierinio šios formos pranešimo atveju):

2 priedėlis - nepristatytų pašto kodų sąrašas – HOORTRADE

Pays Ville pašto kodai
Ispanija
Seuta 51001 #x279C; 51005
Melilija 52001 #x279C; 52005
Kanarų salos 35XXX
Balearų salos 07XXX
UK
Vaito sala Nuo PO30 iki PO41
Anglesey (Ynys Mon) Nuo LL58 iki LL78
Šetlando Nuo EA1 iki EA3
Orknio salos (Orkney) Nuo KW15 iki KW17
Išoriniai Hebridai Nuo HS1 iki HS9
Mull PA64–PA75
Skye Nuo IV41 iki IV56
Islay PA42–PA49
Arran KA27
Butė PA20–PA21
Coll & Nupiešė PA77, PA78
Šventoji sala (Anglesey) LL65
Portland T5D
Lindisfarne (Šventoji sala) TD15
Meno sala Nuo IM1 iki IM9
Džersis JE1–JE4
Gernsis GY1 į GY10
Italija
San Marinas 4789X
Livigno 23041
Vatikano 00120
Norvegija
Longyearbyen 9170
Svalbardas 9171
Isfjord pä Svalbard 9172
Ny-Alesund 9173
Hopen 9174
Sveagruva 9175
Bjornoya 9176
Hornsund 9177
Barentsburgas 9178
Pyramiden 9179
Portugalija
Madeira 9000 ➜ 9390
9400
Azorų salos 9500 ➜ 9690
9700 ➜ 9950
9960 ➜ 9989
Vaizdo naujienlaiškis
Sveiki atvykę į Casanoov!

Sekite mūsų naujienas!

Prenumeruokite naujienlaiškį, kad gautumėte patarimų ir gerų pasiūlymų!

Pristatymas
5/9 dienų

Saugūs mokėjimai

Nemokamas pristatymas

Bekontaktis
pristatymas

Saugus mokėjimas

Visa
Mastercard
Applepay
Googlepay
Paypal

Sveiki atvykę į Casanoov!
Namo aplinkai skirtos įrangos internetinės prekybos specialistė Casanoov siūlo jums išsamų pasiūlymą, kaip išskirti jūsų išorę pagal naujausias rinkos tendencijas ir itin konkurencingomis kainomis.
Kokybė už tinkamą kainą! Tai yra Casanoovo šūkis.
Atraskite mūsų platų varstomų vartų, stumdomų vartų, vartų ir aliuminio tvorų asortimentą – naujausią šių dienų tendenciją medžiagų atžvilgiu.
Visi mūsų gaminiai buvo sukurti ir suprojektuoti kaip komplektas.
/>Lengva ir greita montavimas, o Casanoov vartų ir tvorų montavimas patiems bus vaikiškas.
Visi mūsų modeliai buvo sukurti taip, kad derintų saugumą ir estetiką.
Casanoov padės jums pasiūlyti atitinka visus Jūsų norus ir reikalavimus: klasikiniai modeliai su pilnu užpildu, pusiau ažūriniai, ažūriniai arba itin ažūriniai (barred) arba modernesni su mūsų dizainerių modeliais. „Casanoov“ viskas daroma taip, kad jus tenkintų!
Mūsų dizainerių modeliai įkvėpti ir sukurti Prancūzijoje, jums siūlomi 6 variantai ir kiekvienas turi unikalias dekoratyvines lėkštes, kurias sukūrėme jums.
Pasirinkite. asortimentas, kuris geriausiai tinka jums šiuolaikiškam eksterjerui, kuris jums tinka.
Ir dar modernesnio išorės, apsvarstykite galimybę automatizuoti savo įėjimą ir naršykite mūsų motorizacijos kategoriją, kuri siūlo pagal jūsų poreikius pritaikytą varstomų ir stumdomų vartų automatiką.
Taip pat atraskite visus mūsų harmoningos eksterjero priedus, pvz., aliuminio stulpus, kurių spalvos atitinka mūsų vartus, vartus ir sodo tvoras.
Kad būtų lengviau pasirinkti, turite visą techninę informaciją ir vaizdinius elementus. visuose mūsų gaminių lapuose.
Mokėjimai yra saugūs, o pristatymas nemokamas. Mėgaukitės ir mėgaukitės apsipirkimu!