Iki 2018-09-18, perkant 1 vartus = sodo vartams taikoma 50 % nuolaida
Iki 2018-09-18, perkant 1 vartus = sodo vartams taikoma 50 % nuolaida
Mano krepšelis
Close Icon

image
Delete Icon
SKU :

Patvirtinus pirkinius, jums bus nurašyta užsakymo suma.

Rezervacijoje


Bendra suma prieš nuolaidą

 €

Nuolaida

-  €

Code

-  €

Mokėtina suma (įskaitant PVM)

 €


Pateikite užsakymą Tęsti apsipirkimą

arba

DUK


Užsisakyti

Visais klausimais, susijusiais su ankstesniais užsakymais, siūlome susisiekti su mumis naudodami kontaktinę formą.

    Šiuo metu pristatome į maždaug dešimt skirtingų Europos šalių: Prancūziją, Vokietiją, Ispaniją, Italiją, Belgiją, Olandiją ir Lenkiją. Saloms: Taip pat pristatome į žemynines Prancūzijos salas (pvz., Korsiką). Tačiau šiuo metu nepristatome į Prancūzijos užjūrio teritorijas. Atkreipkite dėmesį: Svarbu susikurti paskyrą toje šalyje, į kurią norite, kad jūsų užsakymas būtų pristatytas. Pavyzdžiui, jei gyvenate Prancūzijoje ir norite, kad jūsų užsakymas būtų pristatytas į Prancūziją, būtina susikurti paskyrą svetainėje casanoov.fr. Priešingu atveju pristatymas į Prancūziją nebus įmanomas / Priešingu atveju negalėsite gauti užsakymo pristatymo į šią šalį.

    Šiuo metu „Casanoov“ siūlo tik antracito pilką (RAL 7016). Matinė smėliasrove apdorota balta spalva kai kuriems mūsų modeliams bus prieinama jau labai greitai. Ateityje „Casanoov“ siūlys įvairių spalvų. Tiksliau sakant, šiuo metu negalime jums pasiūlyti konkrečios spalvos. Įsigyti galima tik svetainėje pateiktus produktus ir spalvas.

    Visiems mūsų gaminiams suteikiama 2 metų komercinė garantija.

    Sąmoningai nusprendėme nesiūlyti jums padidinto tarifo telefono numerio, kuriuo galite negauti visų atsakymų į savo klausimus. Siekiame: Pateikti visą jums reikalingą informaciją internete (aiškias instrukcijas ir išskleistus vaizdus, technines specifikacijas, įvertinimus ir kt.). Atsakyti į visus jūsų rašytinius prašymus per 24 darbo valandas: rašytiniai atsakymai paprastai būna išsamesni ir tikslesni nei pokalbis telefonu. Perskambinti mūsų klientams, jei tai padeda mums geriau patenkinti jų poreikius. Norėdami tai padaryti, atsiųskite mums prašymą naudodami formą, atsakydami „ne“ į toliau pateiktą klausimą: „Ar radote atsakymą į savo klausimą?“.

    Mūsų produktai parduodami tik internetu. Deja, neturime nei salono, kuriame galėtumėte apžiūrėti mūsų gaminių išvaizdą, nei parduotuvės, kurioje galėtumėte juos įsigyti vietoje. Stengiamės visą techninę informaciją, kurios jums reikia pasirinkimui, pateikti mūsų svetainėje, DUK arba gaminių lapuose. Pavyzdžiui, jei jums reikia papildomos informacijos apie: Produktą, žr. skirtuką „Man reikia informacijos apie gaminį“. Dėl pristatymo žr. skyrių „Man reikia informacijos apie pristatymą“. Dėl mokėjimo žr. skirtuką „Man reikia mokėjimo informacijos“. Kad susidarytumėte vaizdą apie galutinį rezultatą ir mūsų gaminių kokybę realiose situacijose, siūlome savo klientams galimybę pademonstruoti savo darbus. Jei pageidaujate, galite peržiūrėti šiuos projektus tiesiogiai mūsų svetainėje. Norėdami tai padaryti, susiraskite norimą modelį; tada būsite nukreipti į jo gaminio puslapį: Tada spustelėkite skirtuką „Klientų nuotraukos“. Tada būsite nukreipti į visas mūsų klientų paskelbtas nuotraukas, kuriose rodomi jų įrenginiai.  

    Ar norėtumėte gauti daugiau informacijos apie „Casanoov“? Kviečiame perskaityti informaciją, pateiktą šiose nuorodose: Teisiniai pranešimai Mūsų įsipareigojimai Kas mes esame Ar norėtumėte susisiekti su mumis telefonu? Sąmoningai nusprendėme nesiūlyti jums padidinto tarifo telefono numerio, kuriuo galite negauti visų atsakymų į savo klausimus. Siekiame: Visą reikiamą informaciją pateikti internete (aiškias instrukcijas ir išskleistus vaizdus, technines specifikacijas, įvertinimus ir kt.). Atsakyti į visus jūsų rašytinius prašymus per 24 darbo valandas: rašytiniai atsakymai paprastai yra išsamesni ir tikslesni nei pokalbis telefonu. Perskambinti savo klientams, jei tai padeda mums geriau patenkinti jų poreikius. Norėdami tai padaryti, atsiųskite mums užklausą naudodami formą, atsakydami į toliau pateiktą klausimą „Ar radote atsakymą į savo klausimą?“. Norėtumėte sužinoti, ar yra „Casanoov“ parduotuvių? Mūsų produktai parduodami tik internetu. Deja, neturime nei salono, kuriame galėtumėte apžiūrėti mūsų produktų išvaizdą, nei parduotuvės, kurioje galėtumėte pirkti vietoje. Stengiamės pateikti visą techninę informaciją, kurios jums reikia norint pasirinkti, mūsų svetainėje, DUK arba produktų lapuose. Pavyzdžiui, jei jums reikia papildomos informacijos apie: Produktą, žr. skirtuką „Man reikia informacijos apie produktą“. Pristatymą, žr. skyrių „Man reikia informacijos apie pristatymą“. Mokėjimą, žr. skirtuką „Man reikia mokėjimo informacijos“. Kad susidarytumėte vaizdą apie galutinį rezultatą ir mūsų produktų kokybę realiose situacijose, siūlome savo klientams galimybę pademonstruoti savo darbus. Jei norite, šiuos projektus taip pat galite peržiūrėti tiesiogiai mūsų svetainėje. Norėdami tai padaryti, susiraskite norimą modelį; tada būsite nukreipti į jo produkto puslapį: Tada spustelėkite skirtuką „Klientų nuotraukos“. Tada būsite nukreipti į visas mūsų klientų paskelbtas nuotraukas, kuriose rodomi jų įrenginiai.

    Ieškokite ir pasirinkite „Casanoov“ siūlomą produktą per produktų kategorijas arba tiesiogiai per paieškos juostą. Tuomet pateksite į atitinkamo produkto puslapį: Įdėkite pasirinktą(-as) prekę(-es) spustelėdami „Į krepšelį“. Jūsų krepšelis bus rodomas dešinėje; dabar galite pateikti užsakymą (arba tęsti apsipirkimą, jei jus domina kiti produktai). Norint pateikti užsakymą, reikia susikurti vartotojo paskyrą (jei reikia, žr. klausimą „Kaip susikurti paskyrą?“), kad galėtume žinoti pristatymo adresą, atsiskaitymo adresą ir naudingą kontaktinę informaciją, kad pristatymo asmuo galėtų suplanuoti ir užtikrinti pristatymą geromis sąlygomis. * Jums tereikia nurodyti pageidaujamą mokėjimo būdą, kad užregistruotumėte užsakymą, o mes pasirūpinsime viskuo kitu! Gausite automatinį el. laišką, patvirtinantį, kad jūsų užsakymas užregistruotas. Tada mes paruošime ir išsiųsime užsakymą per artimiausias kelias dienas. Savo užsakymo eigą galite stebėti savo klientų zonoje, skiltyje „Mano užsakymai“. Nukreipę į skyrių „Mano užsakymai“, spustelėkite atitinkamo užsakymo „Peržiūrėti išsamią informaciją“: Galiausiai galite sekti savo užsakymą spustelėdami „Stebėti siuntinį“: Pastaba: gali būti, kad jūsų mokėjimo būdas yra sutrikęs ir negalime patvirtinti jūsų užsakymo. Rekomenduojame peržiūrėti DUK skyriuje „Mokėjimas > Mokėjimas nepatvirtintas“ pateiktą informaciją, kad suprastumėte šios problemos priežastis. Tokiu atveju gausite el. laišką, kuriame bus pranešta apie jūsų užsakymo apmokėjimo atmetimą.

    Kiekvieno mūsų gaminio, įskaitant kiekvieną jūsų gaminį atitinkančią pakuotę, svorį galite rasti tiesiai jo gaminio lape. Norėdami tai padaryti, susiraskite norimą modelį; tada būsite nukreipti į jo gaminio lapą. Tada spustelėkite skirtuką „Techninė schema“. Svoris, taip pat kita informacija, susijusi su atitinkamu gaminiu, pateikiama ten. Taip pat galite spustelėti „Techninės charakteristikos“. Tada skyriaus apačioje rasite tikslų kiekvienos gaminį sudarančios pakuotės svorį.

    Mūsų gaminių atidarymo krypties keitimas leidžiamas laikantis saugos reikalavimų. Tačiau, atsižvelgiant į kiekvieną gaminio tipą, galite pasirinkti atidarymo parinktis: Kiekvieno mūsų vartų ir vartelių atidarymo kryptį galite rasti tiesiai jų gaminio lape. Norėdami tai padaryti, susiraskite norimą modelį; būsite nukreipti į jo gaminio lapą: Tada spustelėkite skirtuką „Techninė schema“: Ten nurodyta gaminio atidarymo kryptis ir kiti konkrečiam gaminiui būdingi elementai.

    Šiuo metu savo gaminius siūlome tik su pristatymo paslauga. Šiuo metu neturime montavimo sprendimo. Tačiau mūsų vartus lengva surinkti ir gana greitai sumontuoti. Kad padėtume jums per visą gaminio surinkimo procesą, pateikiame informaciją, pateiktą kiekviename mūsų gaminio lape: Gera žinoti: Mūsų klientai kartais susisiekia su meistrais ar rangovais, kurie specializuojasi panašių į mūsų gaminių surinkime ir montavime. Todėl galite patikrinti, ar jūsų regione yra meistrų, kurie galėtų jums padėti užbaigti ir užbaigti jūsų projektą. Visą šią informaciją galite rasti kiekviename mūsų gaminio lape šiuose skirtinguose skirtukuose: Skirtuke „Techninės specifikacijos“: Skirtuke „Techninė schema“: Skirtuke „Surinkimo instrukcijos“:

    Visi mūsų gaminiai yra gaminami pramoniniu mastu ir pristatomi jums kaip rinkiniai, skirti savarankiškam surinkimui ir montavimui. Todėl „Casanoov“ šiuo metu nesiūlo pagal užsakymą pagamintų gaminių griežtąja šio termino prasme. Tačiau mūsų gaminiai yra sukurti taip, kad kiekvienas iš jų atitiktų jūsų konkrečius poreikius. Iš tiesų, siekiant užtikrinti, kad jūsų gaminiai geriausiai prisitaikytų prie numatytos montavimo vietos, visi mūsų vartai, slenksčiai ir tvoros turi pranašumą, nes juos galima pjaustyti tik pagal plotį. Tačiau ši pritaikymo galimybė negalima aukščio. Tai daugiausia lemia vertikalių statramsčių profiliavimas, kurių negalima pjauti, nes tai pakenktų gaminio konstrukciniam vientisumui. Šiuo metu „Casanoov“ siūlomi aukščiai yra: 115/120 cm, 140 cm, 160 cm ir 180 cm. Norėdami pakeisti gaminio dydį, tiesiog nupjaukite lentjuostes ir horizontalius statramsčius naudodami tinkamą įrangą (šlifuoklį su specialiu aliuminio disku, peilio apsaugą ir kt.).

    Užsakymams, kuriuose visos prekės pažymėtos kaip „Sandėlyje“, stengiamės paruošti jūsų užsakymą per mažiau nei 24 valandas. Pristatymo laikas nurodytas kiekvieno mūsų produkto puslapyje. Norėdami tai padaryti, susiraskite norimą modelį; tada būsite nukreipti į jo produkto puslapį: Pristatymo laikas bus rodomas tiesiai produkto puslapyje, šalia mygtuko „Įdėti į krepšelį“. Užsakymams su „Rezervuota“ prekėmis paruošimas ir pristatymas bus atliekami, kai prekė vėl bus sandėlyje. Siūlome ilgesnį pristatymo laiką, kad galėtumėte gauti visą užsakymą kartu. Rekomenduojame pateikti du atskirus užsakymus, jei norite greičiau gauti sandėlyje esančias prekes, ir pateikti antrą užsakymą su prekėmis, kurių dar neužsakėme. Mūsų pristatymas yra nemokamas, todėl tai neturės įtakos galutinei kainai.

    „PayPal“ naudojimas yra nemokamas. Tiesiog sukurkite „PayPal“ paskyrą arba naudokite esamą. Tada būsite nukreipti į „PayPal“ valdomą dialogo langą, kuriame galėsite užbaigti mokėjimą. Kai mokėjimas bus baigtas, po operacijos el. paštu gausite kvitą. Naudojant „PayPal“, nereikia pateikti banko duomenų, kai mokate už užsakymą mūsų svetainėje: jūsų finansinė informacija nėra bendrinama su pardavėju. „PayPal“ šifruoja ir apsaugo jūsų duomenis bei veikia kaip tarpininkas, kad jūsų operacijos būtų visiškai saugios. „PayPal“ savo nuožiūra siūlo keturių dalių mokėjimo sistemą. Rekomenduojame susisiekti su „PayPal“, kad sužinotumėte, ar atitinkate šios parinkties reikalavimus.

    Kad jūsų gaminiai kuo geriau tilptų į numatytą montavimo vietą, visi mūsų varstomi vartai, varteliai ir tvoros turi pranašumą – juos galima pjauti pagal dydį. Tačiau ši pritaikymo parinktis negalima aukščio atžvilgiu. Tai iš dalies lemia profiliuoti vertikalūs statramsčiai, kurių negalima pjauti, nes tai pakenktų gaminio konstrukciniam vientisumui. Norėdami pakeisti gaminio dydį, tiesiog nupjaukite lenteles ir horizontalius statramsčius naudodami tinkamą įrangą (šlifuoklį su specialiu aliuminio disku, peilio apsaugą ir kt.). Galite paprašyti gaminio pritaikymo instrukcijų per mūsų kontaktinę formą. Svarbu atkreipti dėmesį, kad gaminio pritaikymas yra tik jūsų atsakomybė.

    Pirmiausia turite prisijungti prie savo paskyros, esančios pagrindinio puslapio viršuje dešinėje: Tada prisijunkite naudodami savo el. pašto adresą ir slaptažodį. Patekę į šį puslapį, spustelėkite skirtuką „Mano asmeninė informacija“: Patekę į skyrių „Mano asmeninė informacija“, galite modifikuoti visus nurodytus laukus. Ar norėtumėte atlikti pakeitimus, kurie šiuo būdu nėra galimi? Paklausus „Ar radote atsakymą į savo klausimą?“, atsakykite „ne“. Kontaktinė forma leis jums paprašyti mūsų atlikti konkrečius pakeitimus pagal jūsų poreikius.

    Mūsų internetinėje pardavimo svetainėje siūlome dviejų tipų variklius: stumdomiems ir atveriamiems vartams. ● Du stumdomų vartų variklių modeliai: RANGER C300 variklis Maksimalus vartų svoris: 300 kg Maitinimas: 230 V Pridedami priedai: - 2 4 mygtukų nuotolinio valdymo pulteliai - Nailoninis stovas (4 m – 12 vnt. po 33 cm) TANKER C600 variklis Maksimalus vartų svoris: 600 kg Maitinimas: 230 V Pridedami priedai: - 2 4 mygtukų nuotolinio valdymo pulteliai - Nailoninis stovas (4 m – 12 vnt. po 33 cm) - 2 fotoelementų rinkinys - 1 šviesoforas „FLASH“ ● Trys atidaromų vartų variklių modeliai: RANGER B150 variklis Maksimalus vienos sąvaros svoris: 150 kg Maksimalus vienos sąvaros ilgis: 2 metrai Maitinimas: 24 V Pridedami priedai: - 2 4 mygtukų nuotolinio valdymo pulteliai TANKER B250 variklis Maksimalus vienos sąvaros svoris: 300 kg Maksimalus vienos varčios ilgis: 2,5 metro Maitinimas: 24 V Pridedami priedai: - 2 nuotolinio valdymo pulteliai su 4 mygtukais - 2 fotoelementų rinkinys - 1 mirksintis signalinis žibintas Visą šią informaciją, įskaitant technines specifikacijas, aprašymus ir atitinkamas surinkimo instrukcijas, rasite kiekviename gaminio lape.

    „Casanoov“ yra asmeniškai įsipareigojusi saugoti visus jūsų asmens duomenis. Šie duomenys naudojami tik tam, kad būtų galima saugiai pristatyti jūsų produktus. Pagal 1978 m. sausio 6 d. Prancūzijos duomenų apsaugos įstatymą, jūs turite teisę bet kuriuo metu susipažinti su savo asmens duomenimis, juos ištaisyti arba nesutikti su jų tvarkymu. Šį veiksmą galite atlikti: ● Tiesiogiai svetainėje, skiltyje „Mano paskyra“, o tada – skiltyje „Mano asmeninė informacija“ ● Rašydami mūsų klientų aptarnavimo tarnybai, mes atliksime visus būtinus veiksmus pagal jūsų prašymus

    Ryšio problemos gali kilti dėl kelių veiksnių: ●    Prisijungimo svetainės klaida:  Galbūt bandote prisijungti prie netinkamos „Casanoov“ svetainės.  Pavyzdžiui, jei sukūrėte paskyrą casanoov.fr, galėsite prisijungti tik prie casanoov.fr. Todėl negalėsite pateikti užsakymo kitose mūsų svetainėse: casanoov.de / casanoov.es / ir kt. Todėl įsitikinkite, kad prisijungėte prie teisingos „Casanoov“ svetainės, kurioje anksčiau registravotės. Pastaba: Svarbu susikurti paskyrą toje šalyje, į kurią norite, kad jūsų užsakymas būtų pristatytas. Pavyzdžiui, jei gyvenate Prancūzijoje ir norite, kad jūsų užsakymas būtų pristatytas į Prancūziją, svarbu susikurti paskyrą casanoov.fr svetainėje. Priešingu atveju negalėsite gauti užsakymo pristatymo į tą šalį. ● Slaptažodžio klaida: Gali būti, kad negalėsite prisijungti dėl slaptažodžio klaidos. Tokiu atveju, jei nebeprisimenate savo slaptažodžio arba jį pametėte, kviečiame apsilankyti skiltyje „Man reikia informacijos apie tai, kaip veikia mano paskyra“, kur rasite slaptažodžio keitimo procedūrą.

    Sąskaitos faktūros adresas yra užsakymą pateikiančio asmens tapatybė ir kontaktinė informacija. Pristatymo adresas yra užsakymą gaunančio asmens tapatybė ir kontaktinė informacija. Todėl pristatymo adresas gali skirtis nuo atsiskaitymo adreso. Iš tiesų, jei norite, kad jūsų užsakymas būtų pristatytas kitu adresu nei atsiskaitymo adresas (darbovietė, siuntų perdavimo punktas, antrieji namai ir pan.), galite pasirinkti pasiūlyti kitą pristatymo adresą. ● Pristatymui prašoma informacija palengvins jūsų užsakymo gavimą. Pateikiamos informacijos naudingumas: - Pilnas adresas - Vardas ir pavardė - Mobiliojo telefono numeris (tik pristatymo adresui, kad galėtume informuoti jus apie pristatymo eigą, bendrauti su kurjeriu ir pan.) ● Atsiskaitymui prašoma informacija leis mums išrašyti sąskaitą faktūrą pagal jūsų poreikius. Pateikiamos informacijos naudingumas: - Pilnas adresas - Vardas ir pavardė Jei reikia, galite sukurti kelis atsiskaitymo ir pristatymo adresus.

    Visi mūsų gaminiai pristatomi kaip rinkiniai, kuriuos galite surinkti. Mes suprojektavome ir suprojektavome savo gaminius taip, kad juos būtų lengva surinkti, užtikrinant malonią klientų patirtį. Pateikėme aiškias montavimo instrukcijas, kurias galite atsisiųsti. Visi vartams montuoti reikalingi priedai yra pateikti, o viskas, kas yra mūsų vartuose, yra išsamiai aprašyta gaminio techninėse specifikacijose ir aprašyme. Visą šią informaciją galite rasti kiekviename mūsų gaminio lape, šiuose skirtinguose skirtukuose: Skirtuke „Techninės specifikacijos“ Skirtuke „Techninė schema“ Skirtuke „Surinkimo instrukcijos“ Jei gavę ir surinkę gaminius turite klausimų apie montavimą, visada galite susisiekti su mumis naudodami „Casanoov“ kontaktinę formą.

    „Casanoov“ stengiasi pasiūlyti tik tuos produktus, kurie yra sandėlyje ir kuriuos galima įsigyti. Prioritetinė rezervavimo sistema leidžia jums galutinai iš anksto užsisakyti jus dominančius produktus kitai siuntai. Jūs visiškai skaidriai žinote numatomą šių produktų pristatymo laiką. Praktiškai tiesiog pasirinkite jus dominančius produktus ir įdėkite juos į krepšelį. Išankstinis užsakymas su „Casanoov“ dar niekada nebuvo toks paprastas. Daugiau informacijos rasite mūsų sąlygose ir nuostatose > Iš anksto užsakomi produktai. Norėdami iš anksto užsisakyti iš „Casanoov“, pirmiausia susiraskite norimą modelį ir būsite nukreipti į jo produkto puslapį: Tada spustelėkite mygtuką „Užsakyti iš anksto“, kuris yra matomas kiekviename mūsų produkto puslapyje: Būsite nukreipti į prisijungimo puslapį: Norėdami patvirtinti išankstinio užsakymo užklausą, turite būti prisijungę prie savo „Casanoov“ paskyros: Jei jau turite paskyrą: įveskite savo el. pašto adresą ir slaptažodį, naudojamus „Casanoov“ paskyroje, ir spustelėkite „Prisijungti“. Jei esate naujokas „Casanoov“: spustelėkite „Registruotis“ ir sukurkite savo „Casanoov“ paskyrą. Prisijungę arba užsiregistravę, užbaikite išankstinį užsakymą ir užsitikrinkite prioritetinį rezervavimą būsimiems pristatymams. Jums automatiškai bus išsiųstas išankstinio užsakymo patvirtinimo el. laiškas. Jums tereikia palaukti, kol jūsų prekė vėl bus sandėlyje ir pasieks jūsų namus! (Mes jums pranešime el. laiškus!)

    Pirmiausia turite prisijungti prie prisijungimo puslapio, esančio puslapio viršuje su simbolio piktograma. Pateksite į kitą puslapį, spustelėkite „Pamiršote slaptažodį“: Tada tiesiog įveskite savo el. pašto adresą ir netrukus po to, kai galėsite pakeisti slaptažodį, jums bus išsiųstas el. laiškas (el. laiškas gali patekti į šlamšto aplanką, patikrinkite šlamšto aplanką). Dabar galite prisijungti prie savo paskyros naudodami naują prisijungimo informaciją.

    Paskyrą galite susikurti tiesiogiai spustelėdami viršutiniame dešiniajame kampe esančią veikėjo piktogramą. Tada pateksite į prisijungimo ir (arba) registracijos puslapį; tiesiog spustelėkite „Registruotis“. Dabar tiesiog užpildykite paskyros kūrimo formą savo asmenine informacija (titulas, pavardė ir vardas), taip pat el. pašto adresu. Tada pasirinkite konfidencialų slaptažodį. Belieka tik patvirtinti paskyrą spustelėjus „Sukurti mano paskyrą“.

    Negalima užsisakyti nepasiekiamo produkto. Tačiau jei jūsų dėmesį patraukia nepasiekiamas produktas, galite gauti pranešimą, kai jis vėl bus sandėlyje. Štai kaip tai padaryti: Norėdami tai padaryti, susiraskite norimą modelį; tada būsite nukreipti į jo produkto puslapį: Tada spustelėkite mygtuką „Pranešti man“, esantį produkto puslapio apačioje dešinėje: Būsite nukreipti į prisijungimo puslapį: Norėdami patvirtinti įspėjimą, turite prisijungti prie savo „Casanoov“ paskyros: ● Jei jau turite paskyrą: įveskite savo el. pašto adresą ir slaptažodį, naudojamus „Casanoov“ paskyroje, ir spustelėkite „Prisijungti“. ● Jei esate naujas „Casanoov“ naudotojas: spustelėkite „Registruotis“, tada sukurkite savo „Casanoov“ paskyrą. Prisijungus arba užsiregistravus, atsidarys šis puslapis, patvirtinantis, kad sukurtas įspėjimas apie jus dominantį produktą: Jums tereikia palaukti, mes pasirūpinsime visa kita ir pranešime jums, kai tik produktas vėl bus sandėlyje! Pastaba: jei produktas vėl nebus prieinamas, pranešime jums apie išpardavimą, kai tik apie tai sužinosime.

    Tikslius kiekvieno mūsų gaminio matmenis galite rasti tiesiai jo gaminio lape. Norėdami tai padaryti, susiraskite norimą modelį ir būsite nukreipti į jo gaminio lapą: Tada spustelėkite skirtuką „Techninis brėžinys“: Ten pateikiami tikslūs gaminio matmenys, taip pat kiti konkrečiam gaminiui būdingi elementai. Taip pat galite spustelėti „Techninės charakteristikos“ Tikslius atitinkamo gaminio matmenis rasite pirmoje pozicijoje:

    Su mumis galite susisiekti naudodami kontaktinę formą, esančią skiltyje „Produkto klausimai“. Pasistengsime suteikti jums visą reikiamą pagalbą ir atsakyti į jūsų klausimus apie mūsų produktus. Kiekvienam mūsų produktui labai greitai bus įdiegta klausimų ir atsakymų sistema, kad jūsų klausimai taip pat padėtų „Casanoov“ bendruomenei apsispręsti!

    „Casanoov“ kuria ir kuria savo gaminius vien tam, kad patenkintų jūsų poreikius. Netrukus pasirodys: Ši mūsų gaminių būsena reiškia, kad jų grąžinimas į sandėlį apibrėžiamas apytiksle data. Ši informacija pateikiama mūsų gaminių lapuose po trumpu aprašymu. Tokiu atveju, jei susidomėjote, galite naudoti funkciją „Pranešti man“, kad gautumėte pranešimą, kai gaminys vėl bus sandelyje. Norėdami sekti šį procesą, kviečiame peržiūrėti mūsų DUK skiltyje „Įspėjimas, kaip tai padaryti?“. Savo sėkmės auka: Visais atvejais tai yra gaminiai, kurių nėra sandėlyje; prekės, kurių nėra sandėlyje, tada skelbiamos kaip „Neprieinamos“. Šis gaminys bus atnaujintas, tačiau šiuo metu jo nėra sandėlyje, ir mes dar neturime grąžinimo datos. Kaip ir ankstesniu atveju dėl „Netrukus pasirodys“ prekių, galite sukurti įspėjimą, kuris praneš jums, kai jos vėl bus prieinamos. Kartais tikėtina, kad tam tikri gaminiai nebeatitinka „Casanoov“ bendruomenės lūkesčių. Tokiais atvejais galime nutraukti tam tikrų prekių gamybą, kad galėtume pasiūlyti naujas linijas, kurios geriau atitiktų jūsų lūkesčius. Visada galite susisiekti su mumis ir sužinoti, ar šis produktas bus atnaujintas, o jei tai neplanuojama, galime pasiūlyti įvairių panašių produktų alternatyvų.

    Žinome, kad prekės netrukus atvyks į mūsų sandėlius, tačiau mieliau jus apie tai įspėsime. Konkrečiai, siūlome jums galimybę prioriteto tvarka užsitikrinti prekes, įvesti mokėjimo būdą ir pateikti užsakymą kaip įprasta. Mokėjimas bus atliktas nedelsiant, o jūsų rezervacija visam laikui užblokuos būsimą prekių likutį. Jums garantuojama, kad gausite savo prekę. Daugiau informacijos rasite mūsų Naudojimo sąlygose ir nuostatose > Rezervuojamos prekės

    Šiuo metu šio mokėjimo būdo nesiūlome. Šiuo metu jis peržiūrimas, bet šiuo metu jūsų šalyje negalimas. Daugiau informacijos rasite mūsų Sąlygose ir nuostatose > Mokėjimo parinktys

    „Casanoov“ siūlo du mokėjimo būdus: - „Paypal 4x“ Šią parinktį siūlo mūsų mokėjimų partneris „Paypal“. Šiuo metu šią parinktį diegia „Casanoov“. Ši parinktis bus pasiūlyta jums tiesiogiai kaip mokėjimo būdas, kai užbaigsite užsakymą. Kokios yra priėmimo sąlygos? „Paypal“ mokėjimo parinkties tinkamumo sąlygas nustato jų nuožiūra. Galite susisiekti su jais, kad sužinotumėte, kokios parinktys jums prieinamos. - „3XWEB“ ir „4XWEB“ iš „FRANFINANCE“ „Casanoov“ per „Franfinance“ (Société Générale Group) siūlo 3 ir 4 įmokų mokėjimo kreditine kortele parinktis. 3 ir 4 įmokų mokėjimo kreditine kortele parinktis leidžia jums mokėti už užsakymą mėnesinėmis įmokomis. Įvairios sumos bus nuskaičiuojamos iš jūsų kreditine kortele susietos sąskaitos. 3 ir 4 įmokų mokėjimo parinktys galioja užsakymams, kurių suma yra nuo 100 iki 4000 eurų. Šiam variantui taikomas administravimo mokestis: - Mokant 3 įmokomis, administravimo mokestis yra 1,5 % jūsų pirkinio sumos, bet ne daugiau kaip 15 €. - Mokant 4 įmokomis, administravimo mokestis yra 2,2 % jūsų pirkinio sumos, bet ne daugiau kaip 20 €. Keletas pavyzdžių: Jūsų užsakymo suma yra 1 200 €. Pasirinkote mokėti 3 įmokomis. Mokate 3 įmokas po 405 €. Bendra mokėtina suma: 1 215 €. Jūsų užsakymo suma yra 1 200 €. Pasirinkote mokėti 4 įmokomis. Mokate 4 įmokas po 306 €. Bendra mokėtina suma: 1 218 €. Kokios yra priėmimo sąlygos? „Franfinance“ (Société Générale Group) mokėjimo dalimis pasiūlymai skirti suaugusiems asmenims, turintiems banko kortelę, galiojančią mažiausiai 4 mėnesius nuo mokėjimo dalimis sutarties pasirašymo datos, ir kurios naudojimui netaikomas sistemingas autorizavimo prašymas (ypač „Visa Electron“ ir „Maestro“ kortelės). Mokėjimo dalimis pasiūlymas galioja tik „Franfinance“ – 719 807 406 RCS Nanterre – NîORIAS 07 008 346. Jums taikomas įstatyminis 14 dienų nuo mokėjimo dalimis sutarties priėmimo datos atsisakymo laikotarpis. Daugiau informacijos rasite mūsų Bendrosiose sąlygose > Mokėjimo būdai

    „Casanoov“ apsupo save pripažintais partneriais mokėjimo būdų pasaulyje. Žinoma, visi šie skirtingi mokėjimo būdai yra saugūs. Tai leidžia mums pasiūlyti jums platų mokėjimo būdų pasirinkimą! Mokėjimo būdai pagal šalis Prancūzija: Atsiskaityti casanoov.fr svetainėje galima šiais būdais: CB, Visa, Mastercard, Paypal, CB 3 dalimis („Franfinance“), CB 4 dalimis („Franfinance“), momentinis pavedimas („Fintecture“). Belgija: Atsiskaityti casanoov.be svetainėje galima šiais būdais: Visa, Mastercard, Paypal, Bancontact. Airija: Atsiskaityti casanoov.ie svetainėje galima šiais būdais: Visa, Mastercard ir PayPal. Liuksemburgas: Atsiskaityti casanoov.lu svetainėje galima šiais būdais: Visa, Mastercard ir PayPal. Vokietija: Svetainėje casanoov.de galima atsiskaityti šiais mokėjimo būdais: „Visa“, „Mastercard“ ir „PayPal“. Austrija: Svetainėje casanoov.at galima atsiskaityti šiais mokėjimo būdais: „Visa“, „Mastercard“ ir „PayPal“. Ispanija: Svetainėje casanoov.es galima atsiskaityti šiais mokėjimo būdais: „Visa“, „Mastercard“ ir „PayPal“. Portugalija: Svetainėje casanoov.pt galima atsiskaityti šiais būdais: „Visa“, „Mastercard“, „PayPal“ Italija: Svetainėje casanoov.it galima atsiskaityti šiais būdais: „Visa“, „Mastercard“, „PayPal“ Nyderlandai: Svetainėje casanoov.nl galima atsiskaityti šiais būdais: „Visa“, „Mastercard“, „PayPal“, IDEAL Lenkija: Svetainėje casanoov.pl galima atsiskaityti šiais būdais: „Visa“, „Mastercard“, „PayPal“, P24 Danija: Svetainėje casanoov.dk galima atsiskaityti šiais būdais: „Visa“, „Mastercard“, „PayPal“ Suomija: Svetainėje casanoov.fi galima atsiskaityti šiais būdais: „Visa“, „Mastercard“, „PayPal“ Švedija: Svetainėje casanoov.se galima atsiskaityti šiais būdais: „Visa“, „Mastercard“, „PayPal“ Visus juos rasite atsiskaitymo metu ir galėsite pasirinkti jums tinkamiausią! Daugiau informacijos rasite mūsų Sąlygose ir nuostatose > Mokėjimo būdai. Daugiau informacijos apie „Fintecture“: „Fintecture“ yra Banque de France patvirtintas momentinis mokėjimo pavedimu sprendimas. Su „Fintecture“ galite mokėti už pirkinius tiesiai iš savo saugios banko sąskaitos.: 1. Pasirinkite savo banką 2. Prisijunkite naudodami savo įprastus banko duomenis 3. Patvirtinkite operaciją 4. Patvirtinkite operaciją mobiliajame telefone 5. Jūsų mokėjimas patvirtintas. Pagrindiniai mokėjimo su „Fintecture“ privalumai: Jūsų pirkinių suma nėra ribojama, o jūsų kredito kortelės limitai nebus paveikti Jums nereikia įvesti savo IBAN ar kredito kortelės duomenų Jūsų užsakymas bus apdorotas nedelsiant (kitaip nei tradicinio banko pavedimo atveju).

Pristatymas

Jei turite klausimų dėl pateikto užsakymo pristatymo, siūlome susisiekti su mumis naudodami kontaktinę formą.

    Pristatymo sistemą valdo mūsų partneris vežėjas. Ji pagrįsta jūsų nustatytu susitikimų grafiku. Todėl galite suplanuoti pristatymą pagal savo laisvas vietas. Kaip tai veikia? Tai labai paprasta: Informuosime jus apie jūsų užsakymo eigą jūsų „Casanoov“ paskyroje, skiltyje „Mano užsakymai“. Mūsų partneris atsiųs jums tekstinį pranešimą jūsų nurodytu mobiliojo telefono numeriu. Šioje žinutėje bus pasiūlytos pristatymo datos. Jūsų bus paprašyta nurodyti kiekvieno užsakymo paketo pristatymo datą (tada galite suplanuoti juos tai pačiai datai, kad supaprastintumėte užsakymo gavimą).

    Užsakymams, kuriuose visos prekės nurodytos kaip „sandėlyje“, stengiamės paruošti jūsų užsakymą per 24 valandas. Pristatymo laikas kiekvienam produktui nurodomas „Casanoov“ svetainėje. Tokiais atvejais jis neviršija 5 darbo dienų. Užsakymams, kuriuose prekės pažymėtos kaip „rezervuotos“, paruošimas ir pristatymas grindžiami ilgiausiu pristatymo laiku, kad galėtumėte gauti visą užsakymą iš karto. Rekomenduojame pateikti du atskirus užsakymus, jei norite greičiau gauti sandėlyje esančias prekes, ir pateikti antrą užsakymą su prekėmis, kurių dar neužsakėme. Visais atvejais iš jūsų užsakymų bus nuskaičiuojama tik tada, kai jūsų užsakymas bus paruoštas, o ne anksčiau!

    Pristatymas per mūsų partnerių vežėją atliekamas tik pagal jūsų pasirinktą suplanuotą laiką. Tai leidžia jums ramiai nustatyti pristatymo datą ir būti pasiruošusiems atsiimti savo užsakymą.

    Taip, dabar pristatome į žemyninę Prancūzijos dalį (pvz., Korsiką). Tačiau šiuo metu nepristatome į Prancūzijos užjūrio teritorijas.

    Norite sekti savo pristatymo eigą. Norėdami tai padaryti, jūsų „Casanoov“ paskyros skiltyje „Mano užsakymai“ pateiksime jums visą turimą informaciją ir informaciją, skirtą jūsų pristatymo stebėjimui. Tiesiog pasirinkite savo užsakymą ir pamatysite pristatymo būseną. Ir, jei taikoma, visas savo siuntinių sekimo nuorodas.

    Kviečiame susisiekti su mūsų vežėjo klientų aptarnavimo tarnyba ir pateikti savo siuntos numerį. Galite aptarti su jais šio vėlavimo dėl pristatymo priežastis (nuoroda į DPD klientų aptarnavimo tarnybą).

    Kviečiame susisiekti su mūsų vežėjo klientų aptarnavimo tarnyba ir pateikti savo siuntos numerį. Su jais galėsite aptarti siuntos nepristatymo ir (arba) pristatymo pranešimo priežastis (nuoroda į DPD klientų aptarnavimo tarnybą).

    Kartais sekimo nuorodos atnaujinimas gali užtrukti. Rekomenduojame grįžti prie nuorodos kitą dieną. Jei tai neišsprendžia problemos, galite susisiekti su mumis naudodami klientų aptarnavimo kontaktinę formą, esančią skiltyje „Turiu dar vieną klausimą apie savo užsakymą“.

    Jei dėl pažeistų pakuočių bus atsisakyta, informaciją apie prekių grąžinimą gausime iš savo partnerio vežėjo. Susisiekite su mumis naudodami kontaktinę formą, esančią skiltyje „Turiu problemų dėl savo užsakymo“, ir vykdykite garantinio aptarnavimo failo kūrimo procesą. Tai leis mums stebėti situaciją ir informuoti jus apie pažeistų pakuočių pakartotinio išsiuntimo eigą.

    Rekomenduojame susisiekti su mumis naudojant mūsų kontaktinę formą. Tuo pačiu metu labai svarbu susisiekti su mūsų partneriu vežėju, kad atnaujintumėte savo adresą ir (arba) pateiktumėte papildomos informacijos apie pristatymo adresą.

    Pristatymo datas pasirenkate jūs ir mūsų partneris vežėjas. Rekomenduojame nedelsiant susisiekti su jais, kad įvertintumėte pristatymo datų keitimo galimybes. Norėdami tai padaryti, galite sekti savo siuntų sekimo nuorodą (-as) ir pasitikrinti, ar galite pakeisti pristatymo laiką.

    Pristatymo datas pasirenkate jūs ir mūsų partneris vežėjas. Rekomenduojame nedelsiant susisiekti su jais, kad įvertintumėte pristatymo datų keitimo galimybes. Norėdami tai padaryti, galite sekti savo siuntų sekimo nuorodą (-as) ir pasitikrinti, ar galite pakeisti pristatymo laiką.

    Šiuo metu pristatymą siūlome per savo partnerius DPD arba UPS. Su savo partneriu susitarėme dėl geriausio pristatymo būdo. Pristatymas atliekamas tik pasiūlius jums pasirinktą laiką. Todėl svarbu pasirinkti savo mobiliojo telefono numerį, kad galėtumėte gauti ir atsakyti į pranešimus apie pristatymo pasirinkimą.

Atšaukimas – Atsiėmimas

Dėl visų jūsų prašymų atšaukti ar atšaukti pateiktą užsakymą, siūlome susisiekti su mumis naudodami kontaktinę formą.

    Jei užsakote rezervuotas prekes, galite pateikti prašymą atšaukti užsakymą naudodami kontaktinę formą. Atšaukimui įsigaliojus, atsiųsime jums el. laišką su atšaukimo patvirtinimu. Jei užsakote prekes, kurios yra sandėlyje, užsakymo atšaukti nebegalėsite, kol jis bus paruoštas ir išsiųstas. Rekomenduojame susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba naudojant kontaktinę formą, kad rastumėte geriausią sprendimą atšaukti užsakymą po jo išsiuntimo.

    „Casanoov“ pateikia jums atsisakymo formą mūsų bendrosiose pardavimo sąlygose. Primename, kad turite iki 14 dienų nuo užsakymo gavimo dienos, kad pateiktumėte prašymą atsisakyti sutarties. Visą informaciją apie atsisakymo sąlygas rasite mūsų bendrosiose pardavimo sąlygose.

    Jei užsakote produktų su rezervuotomis prekėmis, galite susisiekti su mumis naudodami kontaktinę formą ir sužinoti, ar įmanoma pakeisti pristatymo adresą. Jei užsakote produktus, kurie yra sandėlyje, pristatymo adreso pakeisti nebegalėsite, kai užsakymas bus paruoštas ir išsiųstas. Tačiau galite susisiekti su mumis naudodami kontaktinę formą ir rasti sprendimą savo situacijai.

Užsakymo problema

Jei turite klausimų dėl pateikto užsakymo, siūlome susisiekti su mumis naudodami kontaktinę formą. Visi toliau pateikti klausimai tvarkomi naudojant šią kontaktinę formą.

    Šį mokėjimo atmetimą galima patvirtinti dviem veiksmais: Iškart po užsakymo užbaigimo būsite nukreipti į puslapį, kuriame pranešama apie šį atmetimą: Į jūsų el. pašto dėžutę bus automatiškai išsiųstas pranešimas, patvirtinantis, kad operacija atlikta per klaidą. Tai gali nutikti išankstinio užsakymo atveju. Vadovaudamiesi savo įsipareigojimais, lėšas renkame tik ruošdami užsakymą. Dėl šios priežasties ruošdami susisiekiame su jūsų banku, kad patvirtintume pinigų išėmimą. Kai kuriais atvejais jūsų bankas gali atsisakyti suteikti šį autorizavimą (nepakanka lėšų, viršytas banko limitas, banko atsisakymas ir pan.). Akivaizdu, kad negalime įvykdyti užsakymo, jei jūs neišspręsite situacijos. Tokiais atvejais patariame: Nustatyti šio atmetimo priežastis Rasti tinkamą sprendimą šio atmetimo priežastims pašalinti Iš naujo paleisti užsakymą, atsižvelgiant į šias priežastis (3DS problema, banko limitas, nepakankamos lėšos ir pan.) Mokėjimas gali būti atmestas dėl kelių priežasčių. Aptarsime dažniausiai pasitaikančius atvejus ir kaip juos išspręsti. Banko kortelių ir „PayPal“ mokėjimams: 3DS sistema: „Casanoov“ visus savo sandorius saugo per 3DS sistemą. Ši saugumo sistema gali skirtis priklausomai nuo jūsų banko: reikia įvesti patvirtinimo kodą, banko programą, kuri siunčia jums patvirtinimo užklausą dėl konkretaus mokėjimo ir kt. Kaip tai ištaisyti? Turėsite iš naujo pateikti užsakymą ir atidžiai laikytis savo banko pateikto 3DS proceso, į kurį mes jus nukreipsime. Mokėjimų internetu limitas: Jūsų bankas gali apriboti jūsų pirkimų internetu limitą (tam tikram laikotarpiui ir (arba) maksimalią vienos operacijos sumą). Keletas galimų scenarijų: Per trumpą laikotarpį atlikote kelis pirkimus iš eilės. Bendra suma viršija jūsų pirkimų limitą. Užsakymas, kurį norite užbaigti, viršija jūsų limitą. Kaip galiu tai išspręsti? Rekomenduojame susisiekti su savo banku, kad patvirtintumėte mokėjimo atmetimo priežastis. Jei reikia, galite paprašyti savo banko padidinti jūsų limitą arba palaukti kelias dienas, kol pateiksite kitą užsakymą. Šie limito pakeitimai gali būti ne iš karto. Taip pat galite pasirinkti kitą mokėjimo būdą.   Jūsų bankas atsisako vykdyti mokėjimą: Turime mažai įrodymų, paaiškinančių šią situaciją. Kaip galime tai išspręsti? Rekomenduojame susisiekti su savo banku, kad patvirtintumėte mokėjimo atmetimo priežastis. Galite jas mums pateikti, kad ateityje galėtume patobulinti savo paslaugas.   Nepakanka lėšų: Baigdami užsakymą, pateikiame jūsų bankui prašymą patvirtinti, kad galime surinkti jūsų užsakymo sumą. Viena iš galimų situacijų – nepakanka lėšų pateikiant užsakymą. Tokiais atvejais jūsų bankas atsisakys autorizuoti. Kaip galiu tai išspręsti? Patikrinkite lėšas sąskaitoje, naudojamoje operacijai atlikti. Jei reikia, susisiekite su savo banku. Pateikite užsakymą iš naujo, kai tik bankas jį patvirtins, kad jūsų likutis vėl neužblokuotų banko autorizacijos.

    Laukiamas mokėjimas gali būti dėl kelių priežasčių, tačiau dažniausia – kai pateikiate išankstinį užsakymą svetainėje. Iš tiesų, kaip paaiškinta klausime „Išankstinis užsakymas, ką tai reiškia?“, rezervacijos metu nuskaičiuojame jūsų išankstinio užsakymo sumą. Tai yra prekės rezervavimas dar prieš jai vėl esant sandėlyje. Tai leidžia jums užtikrinti, kad turėsite savo prekę, kai tik ji vėl bus prieinama. Kitas galimas scenarijus: - Jūs nebaigėte mokėjimo naudodami naudotą mokėjimo būdą. Pavyzdžiui, gali būti, kad neįvedėte 3DS saugos kodo. Tokiu atveju mokėjimas greitai bus atmestas. Jums bus pranešta el. paštu. (Žr. mokėjimas atmestas.)

    Kai atsiųsite mums informaciją apie užsakymą ir atitinkamas siuntas, galėsime jums atsiųsti veiksmus, kurių reikia imtis norint grąžinti atitinkamas siuntas ir išsiųsti jums negautą prekę.

    Norėdami rasti savo sąskaitą faktūrą, pirmiausia turite prisijungti prie savo „Casanoov“ paskyros naudodami savo „Casanoov“ prisijungimo duomenis. Norėdami tai padaryti, pirmiausia turite atidaryti prisijungimo puslapį, esantį puslapio viršuje su asmens piktograma. Tada įveskite savo „Casanoov“ prisijungimo duomenis (prisijungimo vardą ir slaptažodį). Prisijungę prie savo paskyros, spustelėkite asmens piktogramą (jūsų paskyra) viršutiniame dešiniajame kampe. Tada būsite nukreipti į savo paskyros puslapį. Tada spustelėkite „Mano užsakymai“. Bus rodomi visi jūsų užsakymai, pateikti „Casanoov“. Spustelėkite „Peržiūrėti išsamią informaciją“ prie užsakymo, kuriam norite gauti sąskaitą faktūrą. Skiltyje „Mano užsakymai“ spustelėkite „Peržiūrėti užsakymo, kuriam norite gauti sąskaitą faktūrą, informaciją“. Pateksite į šį puslapį, tereikės atsisiųsti savo sąskaitą faktūrą.

    Teisėtas užsakymo atsisakymo laikotarpis yra 14 dienų nuo užsakymo gavimo dienos. Per šį laikotarpį turite galimybę atsiųsti mums prašymą atsisakyti užsakymo naudodami mūsų garantinio aptarnavimo kontaktinę formą, skiltyje „Noriu atsisakyti užsakymo“. Turėsite pasirinkti produktą (-us), kurio (-ių) norite atsisakyti užsakymo. Turėsite užpildyti ir mums atsiųsti atsisakymo formą. Ją galite atsisiųsti paspaudę šią nuorodą. Atsisakymas susietas su sąlygomis, kurias galite rasti mūsų Bendrosiose pardavimo sąlygose > Atsisakymo teisė. Primygtinai rekomenduojame dar kartą su jomis susipažinti!

    Šiuo metu prekių keisti negalima. Jei vis dar galioja teisėtas atsisakymo laikotarpis, galite pateikti mums prašymą. Visada galite susisiekti su mumis naudodami klientų aptarnavimo kontaktinę formą.

    Prašome kuo greičiau susisiekti su mumis naudojant klientų aptarnavimo kontaktinę formą. Atlikite veiksmus pasirinkdami skyrių „Turiu problemų dėl savo užsakymo“ ir aprašykite problemą. Mes padėsime jums išspręsti problemą.

    Trūksta siuntos? Pirmiausia galite patikrinti, ar gavote visas užsakyme esančias siuntas, prisijungę prie savo paskyros, skiltyje „Mano užsakymo informacija“. Tai leis jums patikrinti, ar visos siuntos buvo pristatytos. Jei kuri nors iš siuntų neatvyko arba jos pristatymas užtrunka neįprastai ilgai, susisiekite su mumis naudodami klientų aptarnavimo kontaktinę formą. Ar jūsų siuntoje trūksta prekių? Susisiekite su mumis naudodami garantinio aptarnavimo kontaktinę formą, nurodydami trūkstamas dalis ir jų kodą (sudarykite išsamų savo siuntose esančių dalių inventorių ir palyginkite jas su surinkimo instrukcijose išvardytomis dalimis). Atsižvelgdami į trūkstamas dalis, kartu rasime sprendimą, kad galėtumėte ramiai surinkti savo prekes!

    Susisiekite su mumis naudodami kontaktinę formą, skiltyje „mano produktas neveikia“, „mano produktas nebeveikia“ arba „Negaliu priversti veikti savo produkto“, priklausomai nuo situacijos. Nustatysime veiksmus, kurių reikia imtis, kad rastume sprendimą iškilusiai problemai.

    Susisiekite su mumis naudodami kontaktinę formą, esančią skiltyje „Mano produktas nebeveikia“, priklausomai nuo situacijos. Nustatysime, kokių veiksmų imtis, kad išspręstume iškilusią problemą.